Gå til innhold

Ang rulling


ups..nummer4

Anbefalte innlegg

Min lille prins rullet rundt rygg til mage for første gang alene på dagen han var 4 mnd. Men etter det er han ikke så interessert i det. Han gjør det hvis det er noen leker han absolutt vil ha tak i , men driver ikke å ruller rundt akkurat ;0)

Stort sett når han skal leke legger jeg han bare rett på magen jeg da, og da kan han ligge å kose seg en 20 minutter alene..Men hva gjør dere med trening på rullingen ? Legger dem på ryggen så de selv ruller over på magen eller legger dem rett på magen ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jonathan ruller oxo bare rundt om det er en leke han vil ha tak i... han liker IKKE og ligge på magen for han har ikke hvert så flink til og løfte på hodet... han ligger mest og vipper fra side til side og aker seg ut av leketeppet:) så jeg lar han rett og slett ligge bare på ryggen så ruller han over om han vil det hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira har først de siste par ukene begynt å bli litt glad i å ligge på magen, og ligger og krafser og sånn. Men hun er nok ikke så glad i det at det er aktuelt å snu seg fra favoritt-posisjonen på ryggen akkurat ;-) Hun ligger og vrir seg og nærmest spretter opp fra underlaget, så regner med at det kommer etterhvert bare hun får "lyst nok" til å prøve seg på egen hånd.. hun er straks 4 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ei bedagelig snuppe som ikke ruller i det hele tatt ,vil ikke ligge lenge på magen heller.Hun har rullet fra mage til rygg et par ganger men da lå ho så godt på underarmene at hun heller tippet rundt.......ligger nå foran tv og er oppslukt av madagaskar spreller og babler med store øyne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukas snudde seg fra rygg til mage for første gang for 4 dager siden, han elsker å ligge på magen nå:-) Legger ham stort sett på ryggen, og da ruller han over hvis han vil på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...