Gå til innhold

ble dere satt tilbake etter ul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jes...8 dager,ikke verst det heller,ei jeg kjenner ble satt tilbake 3 uker...syns det er veldig merkelig,iogmed at mannen hennes jobber på båt,og de kunne bare ha blitt gravide mens han var hjemme naturligvis,men likavel mener jormora noe annet...merkelig...men ungen kommer vel når den er klar..

Hadde eigentleg termin den 5. september- flytta to veker fram. Må inn på ny ultralyd om eit par veker for å dobbeltsjekka ny termindato. Legen meinte at eg hadde for lavt sete e.l.........kva no enn det betyr :) Ikkje alltid ein får med seg alle detaljar og spørsmåla dukkar som regel opp når ein er kome heim i si eiga stove.

Annonse

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Blei satt tilbake 2 dager, noe jeg skjønner ikke helt...da fikk jeg symptomer før jeg blei gravid!o.O Men sist gang blei jeg satt tilbake 3 uker, så 2 dager er jo ingenting i forhold!:P (Barnefar jobber ikke på båt da...er syklusen min som er ustabil som bare det)

Annonse

Ble satt tilbake 5 dager. Jeg er en av dem som har stålkontroll på mens, sykluser og eggløsning (ungen var veldig planlagt) så det stemmer jo "egentlig" ikke. Da er det vel noe i at embryoet kan gå inn i en "dvale" tidlig i svangerskapet, da...

Jeg ble satt tilbake 5 dager =(

Fra 23 til 28 september. Men må bare si det at jeg VET at det ikke er mulig. Hadde symptomer og fikk positiv graviditetstest bare 2 dager etter jeg liksom ble gravid etter hva ultralyden tilsier.

Jeg vet når jeg hadde eggløsning og sex, så stoler mer på egen termin 23 september.

Venter forresten en liten gutt =)

Ble også denne gangen flyttet, forrige gang 10 dager, denne gangen 7 dager. Hadde jeg bare blitt flyttet fram så hadde det vært veldig greit (for jeg har lyst til å bli ferdig med dette her...) - men neida. Men, men, ingenting å få gjort noe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...