# Sunshine # Skrevet 20. april 2007 #26 Skrevet 20. april 2007 Ville bare si at jeg gleder meg til å treffes :-)
prøvekluten+3små Skrevet 21. april 2007 Forfatter #27 Skrevet 21. april 2007 ringer og bestiller bord til 15 jeg da..kan jo være noen flere enn på lista kommer til og:o)blir spennende å treffes ja..er så spent på om noen av oss har sett hverandre før jeg..er jo nesten litt rart om ikke,siden vi bor i samma by
prøvekluten+3små Skrevet 23. april 2007 Forfatter #28 Skrevet 23. april 2007 da er bord bestilt til kl 1930 i morgen,så får vi håpe på bra oppmøte da!
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 23. april 2007 #29 Skrevet 23. april 2007 Hei igjen! Jeg må desverre avlyse den her gangen. Mannen kom og fortalte at han har personalmøte på jobb i mårra kveld. Så da går det ikke. Men jeg blir gjerne med neste gang! Kos dere masse på treff!
makrellen 3.barnsmamma Skrevet 24. april 2007 #30 Skrevet 24. april 2007 Gleder meg til treff i kveld, jeg er den som som ser ut som vagger mest og har minst mage.. Bekkenløsningen har meldt sin ankomst, hjertlig velkommen var ikke akkurat det jeg sa.. Vi sees i kveld!
m@ge Skrevet 24. april 2007 #31 Skrevet 24. april 2007 Jeg får desverre ikke til å komme i kveld. Passer et ekstra barn denne uka så da må jeg være hjemme. Håper det blir flere anledninger! Dere andre får ha en super kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå