Gå til innhold

påmeldingsliste for bimtreff TRONDHEIM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tok meg den friheten å skrive på Harveys jeg... så slipper vi mer frem og tilbake ;-)

Håper dere synes det er greit?!?

Skal bli artig og treffes!

Jeg begynner å få litt småhetta for at buksene begynner å bli trange.... Huff! Synes det er litt tidlig... Men vet jo godt at det ikke bare skylles fosteret... men også fri flyt av mat og godis.... sukk!

Får vel prøve å skjerpe meg...

Hva med dere? Er dere flinke?

hehe..du er ikke alene..klærne mine er for trange, må kjøpe mammaklær denne uken.. jeg har fått gravidmage, det er liksom hardt like innenfor magefettet.. snedig! Blir artig å treffe hverandre snart. alle er vel over 12 uker da.

Må skrive noen ord for å få innlegget på toppen igjen, så kanskje fler ser og melder seg på?!? ;-)

Jeg gleder meg til å treffes iallefall.....

Men eller uten for trange klær........

Har dere begynnt å kjøpe mammaklær ennå? Synes det er litt tidlig jeg....

Annonse

Hei!

Nå har jeg endelig fått til å logga meg inn her på BiM!! (catspire fra BV)

ingen av mine bukser passer lengere, så nå har jeg kjøpt et par mammabukser og ellers går det jo fint me joggebukser da...... ikke så lekkert, men gode å ha! ;) Magen poppa liksom ut i forrige uke (uke 12) og den blir ikke mindre akkurat....... Jeg spiser mye godis også da, så det er nok litt av grunnen, men som regel spiser jeg veldig lite etter middagen, så det skulle da ikke være så ille heller...... får håpe det jevner seg ut litt etterhvert.....

Gleder meg til å treffe alle på Harveys!

Artig at så mange har lyst å være med! Dette blir bra :-)

Har lagt ut tid og sted på lista over BIM-treff så det er letter for alle å se når vi skal treffes... Ganske praktisk den der... :-)

Ha ei fortsatt fin, fin helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...