Leieboer funnet! Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 De siste dagene har jeg kjent noen rare stikninger i magen, litt sånn rundt forbi. Har ikke kjent dette før, og lurer (håper) på om dette kan være et symptom på graviditet? Har ca 8-9 dager igjen til IKM, så det er vel bare ønsketenkning fra min side. Er vel litt tidlig å kjenne noe?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Egget fester seg ca. 1 uke etter EL, og da kjener noen disse stikkingene - lykke til!
mamma'n til løvegutt:) Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Oioi dette har jeg også,,, er usikker på om det er el (ehh ja faktisk) selv om jeg skulle hatt el for 14 dager siden i følge min "gamle" syklus som nå kanskje har blitt forstyrret pga pillebruk. P-piller altså..hehe.. hmm.
Leieboer funnet! Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 Vet at jeg hadde EL i begynnelsen av forrige uke, så el-smerter er det ikke.
sandra81 Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Har det akkuart like dann!! EL tidlig forrige uke og smerter i magen siden søndag. Ikke hatt noe lignende. Til tider litt ubehagelig. Vi får følge hverandre å se;) Enda en stund til ikm....ventetid
Tigermor. Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Jeg hadde EL 31 mars, og hadde noen svake stikkinger i magen 4-6 dager etter EL. I dag er det 10dager etter EL og jeg hadde noen vonde stikk/kramper i magen i dag( menssmerter) og det har jeg aldri før mensen. Siden menssmerter kan være tegn på graviditet krysser jeg fingrene og håper på det beste =) Har vanligvis aldri plager i forbindelse med mens og håper at disse vondtene skyldes en liten spire som klamrer seg fast derinne...SPENNENDE =)
sandra81 Skrevet 10. april 2007 #9 Skrevet 10. april 2007 Jeg er kjempe spent. Siden dere har det likedan får vi følge med hverandre.Det føles nesten som mens smerter..Er det første for dere?
mamma'n til løvegutt:) Skrevet 10. april 2007 #10 Skrevet 10. april 2007 Vi er førstegangsprøvere, så jeg aner ingenting om hvordan det kjennes ut på kroppen å være gravid. Er så spent og gleder meg sånn til jeg kan TESTE, har ikke tanta kommet innen en uke så skal jeg ta en test. Blir nærmest sprø av å vente!
Tigermor. Skrevet 10. april 2007 #11 Skrevet 10. april 2007 Jeg og samboeren min har en gutt på 4år i fra før, og gleder oss til at han skal få bli storebror =) Han var et "uhell" så da slapp vi "strevet" med å kjenne etter el,symptomer ++, misstenkte ikke noe før mensen uteble, og det gikk enda noen uker etter pos test før jeg ble kvalm og kjente forandringer i puppene osv. Nå stikker det både i mage og pupper, men jeg frykter at minst halvparten bare er innbilning siden jeg ønsker så sterkt at en spire skal sitte =(
sandra81 Skrevet 10. april 2007 #12 Skrevet 10. april 2007 Vi har en datter på 2 1/2, så dette er andre gangen. Men husker ikke så mye fra forrige. Hadde ikke slike stikkinger hvertfall, men visste det lenge før det slo ut på testen at jeg var gravid. Vi prøvde ikke da, bare lot det som skjer, skje. Da gikk det tre måneder. Denne gangen prøver vi og regner ut el og slikt. Har bare prøvd denne måneden da, så er bare straks begynt...
Leieboer funnet! Skrevet 10. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. april 2007 Vi prøver på vår første, har prøvd siden august. Spennende tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå