babygullz <3 vilde Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 hvordan får dere pergo? jeg har fått ny lege, men den nye legen har selvfølgelig journalen min fra tidligere lege. Vi har vært prøvere siden april 2005. ikke fått noen klaff enda... kan jeg få pergo?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Jeg fikk Pergo etter at mannen min og jeg hadde vært til utredning. Jeg hadde gyn.undersøkelse m/innvendig UL + blodprøver, og mannen leverte sædprøve. Jeg var over 30 år og fikk derfor Pergo for å "hjekpe" EL. Ble ikke gravid...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 jeg fikk pergo etter ca 1,5 års prøving. hadde vært gjennom det samme som filla. ingen effekt her heller.
babygullz <3 vilde Skrevet 10. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2007 okkej... aktive prøvere??? vi har ikke vært så veldig aktive vi...men er jo utolmodig for d... håper dere får en baby snart..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 går litt opp og ned.... men skal på samtale på riksen neste uke,så blir prøverør om ikke så lenge håper vi. ventingen tar jo aldri slutt.... be legen din om henvisning til gyn,da vil du nok få alle mulige undersøkelser. lykke til!!!
Gullblomst Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Du bør helt klart starte utredningen, og finne ut hvorfor det ikke har klaffet til nå dersom dere har prøvd siden april 2005. Mange får pergo selv om de har eggløsning av seg selv, for å få et lite "puff" og sikre at egget modnes fint, men de fleste som får pergo trenger dette fordi de mangler eggløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå