Gå til innhold

Kan hjertet sprikke av takknemlighet? :-))

MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Ok, det er ikke så ille, men jeg er så glad så glad i dag.:-)

Vært på UL i dag, 8 + 0, og hjertet slo som bare det og vi fikk høre hjertelyden. Ojoj.. ble så rørt og måtte kjempe mot tårene. Hehe.

For de som kanskje husker, så vi ingenting ved 6 + 2, og jeg stresset litt med det. (ikke minst fordi jeg hadde en ørliten blødning like før)

Legen kunne fortelle( i dag) at jeg mest sannsynelig kom til å bli satt tilbake noen dager (3,4 dager- kanskje mer) og at det skyldtes litt sen festing.

Det kan jo stemme godt overens med min sene positive graviditetstest ogå.

Uansett; det spiller ingen rolle. Jeg er gravid og så takknemlig at jeg ikke finner ord.

Håper det står bra til med dere jenter.

Det er så veldig godt å ha dere å støtte seg på.

Gode klemmer

Fortsetter under...

Hei MaliMali! Lenge siden sist nå. Utrolig gøy å høre fra deg!

Jeg har også vært på ultralyd i dag (7+6) og fikk se hjertet til småttisen banke. Fikk ikke høre sånn som deg (uhuu, urettferdig :-)) Er ekstremt takknemlig over det lille gullet i magen. Nå føler jeg at jeg kan senke skuldrene litt - gjør ikke du?

Håper du og MaliMali-mannen har det bra. Nå må du bare nyyyte graviditeten fremover! Klem :-)

Heisann:-)))

Har vært til fjells og trasket på ski jeg. Deilig med avkopling fra uro og bekymringer. Klarte faktisk å "glemme" ut graviditeten innimellom.

Jo, slapper litt mer av nå. Kjekt at du fikk se det samme da!!! Gratulerer gratulerer!!

MaliMali-mannen er strålende fornøyd og på navnejakt allerede:-)

Litt tidlig for min del, så må helle bittelitt kaldt vann i årene innimellom. Men synes det er veldig koselig da.

Ellers har jeg knapt noen symptomer. Føler meg i strålende form. Håper det varer:-)

Nyt det dere også jenter. Tralalalala:-))

Klemmer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...