Gå til innhold

Marco eller Aaron? (og mellomnavn?)

Anbefalte innlegg

Jeg vil helst ha Lèon, men mannen nekter..., så det blir enten Marco eller Aaron.

Kan dere rangere, og er det noen gode forslag til mellomnavn tas det imot med stoooor entusiasme. Jeg er ikke glad i 10 på topp navn!!!

(halvt amerikansk, så helst ikke voldsomt norsk heller)

Takketakk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8921014-marco-eller-aaron-og-mellomnavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marco er for meg et skikkelig kjeltringenavn, så det ville jeg holdt meg langt unna. Aaron blir jo Åron på norsk, så vill nok valgt å skrive Aron evt.

Litt spesielle navn (ikke topp 10) som funker på norsk og amerikansk:

Georg

Robin

Casper

Julian

Stephen

Felix

Philip

Christopher

Sebastian

Annonse

Du burde velge et annet navn enn forslagene du har kommet med her. Marco er et navn som er mest vanlig i de latinske landene, så om dere er ikke har noen kobling til disse så passer det kanskje bedre med noe annet? Dette gjelder spesielt mye om barnet hovedsaklig skal vokse opp i norge. Jeg ville ha tenkt i litt andre baner.

Lykke til!

blir nok Marco eller Aaron dere.., Har vrengt hodet, men finner ikke andre vi begge er ok med. Er mye mye lettere med jentenavn synes jeg.

Alle barna mine blir nok både her og der en del, så det er viktig for meg å ha internasjonale navn.

Jeg bryr meg heller ikke så mye hvor navnet kommer fra, bare at det har en særegenhet, og ikke er som mitt: alltid 2 eller flere med samme navn uansett hvor jeg er.

Han liker plutselig Oliver, men det synes jeg blir sukkersøtt for et av mine barn. Liker navnet, men får meg ikke til å kalle min egen det.

Er veldig glad i Chris, men synes det er litt for vanlig, + at det visstnok er blitt en trend at jenter blir kalt det nå.

Takk for svar, keep 'em coming

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...