Gå til innhold

Da er jeg sykmeldt...

Twinny

Anbefalte innlegg

Har vært til kontroll idag. Alt står bra til med de to nurkene og forsåvidt med meg og. Men nå er det slutt på jobbingen. Har jobbet 40 % siste 6 ukene og har syntes det har vært greit, men merker at det er vansklig å engasjere seg nok i jobben når man ikke er der hele tiden. Jeg jobber i barnehage og er vandt til å ha full kontroll og oversikt;)

Litt skremmende å skulle gå hjemme hele tiden. Hva skal jeg finne på? Lage nye innlegg her inne til stadighet?:) Nei, blir vel vandt til dette også, tar vel noen dager så har kroppen blitt vandt til det nye tempoet...

Fortsetter under...

Hei!

Velkommen etter får jeg si da.

Jeg rakk bare å jobbe i litt over 3 uker før jeg ble sykemeldt igjen. Jeg var faktisk bare glad til, for merka at overskuddet forsvant sakte men sikkert. Nå har jeg såpass med overskudd at jeg kan ta vare på kroppen. Gå en liten tur hver dag og holde huset i orden. Det orka jeg ikke da jeg jobba.

Du får begynne med redebygging :)) Det er jo det vi gravide skal gjøre på slutten :) Jeg skal sy litt, også håper jeg å få strikka ferdig 2 tepper til guttene kommer.

Du får nyte den nye tilværelsen!! Sov lenge om morran bla :)) Blir lite av det etter at tvillingene kommer :)

Klem

Det tar ikke så lang tid før tempoet senker seg naturlig. Jeg hadde noen få uker der jeg fikk gjort en del, men så har det blitt mindre og mindre. Nå er det storekspedisjon å kjøre en tur å handle... Ikke minst er det deilig å ha tid til å sove mye. Sliter mer og mer med nattesøvnen, samtidig som jeg trenger ganske mye søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...