Gå til innhold

Gjør stripping vondt?????????????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble strippet idag og synes det var litt ubehagelig.

De tar en gynekologisk undersøkelse også kjenner de etter om det er modent og om det er noe åpning. De prøver å "tøye" åpningen. Jeg synes det var ganske vondt, men det gikk fort over. Har hatt litt blødninger nå etterpå.

Men du trenger ikke grue deg, tar ikke lang tid.

En venninne av meg ble strippet et par ganger da hun var så uheldig å gå 21 dager over tiden, hun sa det var helt j*****, men at det kom an på kjønnet til den som gjorde det og om det var lege eller jordmor.

pluss jordmoren sa til henne at vi må nekte å bli strippet hvis det ikke er modent!!!!!!!!husker ikke helt den nøyaktige grunnen til det men sånn var det hvertfall...

Har blitt stirppet av flere leger (i forrige svangerskap) og kan skrive under på at det er veldig ulikt fra person til person. Alt fra å nesten ikke merke noenting til å ha lyst til å skrike høyt. Men uansett går det jo veldig fort da. Så egentlig ikke noe å grue seg til. MEn det hadde ingen effekt på meg i det hele tatt.

Annonse

• 5 måneder senere...

Jeg syns ikke selve strippingen var vondt, det som var vondt var at jm hadde utrolig små hender, og korte fingre, så det føltes som hun og hele knytt neven var på vei inn, og det presset noe grusomt på bekkenet der nede, jeg skrek, og hun presset lenger inn.. Herregud!!! AUUUUU..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...