Gå til innhold

Peppes - Oslo - i morgen

Anbefalte innlegg

Hei

Som noen av oss august-barn-oslo'ere har snakket om litt tidligere så minner jeg på en treff i morgen. Jeg har ikke laget noen liste eller bestilt noe bord, men er det flere som vil møtes i 5-tiden i morgen på Peppes i enden av Karl Johan (møt oslo S)?

Jeg skal nok uansett for å få meg en DEILIG bruchetta og håper jeg kan møte noen andre der også :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8920713-peppes-oslo-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

i know - jeg vet ikke (og har vel ikke prøvd heller dessverre) å legge det inn på treff - men vi kan jo prøve med en sjarmoffensiv for å få folk til å komme i dag - jeg er klar iallefall

gjør jo ikke noe om det blir i dag ooog neste fredag :) bare hyggelig det så kan flere sammenlagt sikkert

Hei!

Sorry, litt kritikk:

Jeg visste ikke om dette treffet.

Det har vært en del trøbbel med denne siden i det siste.

Kan ikke de som inviterer til treff legge inn treff på BIM-treff-siden, slik at man kan få det med seg?

Det er kanskje derfor det har vært lite respons?

I tillegg har det nettopp vært påske, og mange har vært opptatt med sitt.

Bare en tanke.

Annonse

he he... jeg bare ler av oss!!! neste fredag må det bli som du har lagt ut Bimtreff tråden FabelAktiv!!! he he :))))

Jeg kan nok ikke idag.. venter gjester sambo er gammel idag og vi blir 8 til middag :) (puuuuuh!) Så nå svinger jeg vaske kosten og håper jeg snart blir ferdig slik at jeg kan nyte solen littegranne før det kjem folk ..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...