Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lysimørket: Kjenner følelsen. Løp og kjøp en ny test vel:-) Ingenting er kjekkere enn å svi av penger på tester når man får se kryss eller "gravid" lysende mot deg:-)

Jehn:

ja, jeg testet negativt først ja. Ganske så sjokk når jeg fikk positiv test:-)

I dag har jeg vært til UL. Er 8 + 0 i forhold til innsetting, men legen sa at jeg nok ble satt tilbake 3-4 dager. Kanskje mer også. Det skyldtes at egget festet seg sent hos meg.

Bedre sent enn aldri:-)

Ruger du nå?

Klem

Åh, kjære deg, Lys i mørket! Så spennende! Jeg har ingen erfaring med positiv eller svak positiv test, så jeg kan ikke hjelpe deg.. Men, prøv å ta en ny i morgen.. Dette lover jo kjempebra, kjære deg!

Husk at du og jeg satt inn samme dag (var det vel ikke omtrent samme dag?) - og jeg fikk mensen (snufs) for 4 dager siden - du har jo ikke tegn til mens!!! Dette går helt sikkert din vei!

Venter i spenning!!

Klem

Annonse

Annonse

Hmmm, jeg vet ikke jeg heller. Har aldri testet i nærheten av positivt, men jeg antar at det jo må være noe siden den er svak? Det sies vel at man skal teste på morgenurin.... Har du enda en test, så kan du jo vente til i morgen tidlig eller kanskje helt til torsdag morgen? Jeg holder virkelig en knapp på at det har gått din vei, altså :-) Håper du får en god natts søvn, kjære deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...