Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har testa på dag 12 nå ein veldig svak strek men kan skjimte den.er det ein positiv test??????????? hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg nok:-))))

Hvisker gratulerer!!!!!!

Jeg fikk blendahvit på dag 14, supersvak på dag 17.. men gravid er jeg:-))

Jippi!!! :-))

*hold oss oppdaterte*

KLemmer

Skrevet

Oi....

Gratulerer begge to...

Fikk du Malimali, neg på dag 14 men pos på dag 17.....?

Skrevet

takk for svaret er heilt kvalm av nervøsitet

Skrevet

lysimørket: Kjenner følelsen. Løp og kjøp en ny test vel:-) Ingenting er kjekkere enn å svi av penger på tester når man får se kryss eller "gravid" lysende mot deg:-)

Jehn:

ja, jeg testet negativt først ja. Ganske så sjokk når jeg fikk positiv test:-)

I dag har jeg vært til UL. Er 8 + 0 i forhold til innsetting, men legen sa at jeg nok ble satt tilbake 3-4 dager. Kanskje mer også. Det skyldtes at egget festet seg sent hos meg.

Bedre sent enn aldri:-)

Ruger du nå?

Klem

Skrevet

Åh, kjære deg, Lys i mørket! Så spennende! Jeg har ingen erfaring med positiv eller svak positiv test, så jeg kan ikke hjelpe deg.. Men, prøv å ta en ny i morgen.. Dette lover jo kjempebra, kjære deg!

Husk at du og jeg satt inn samme dag (var det vel ikke omtrent samme dag?) - og jeg fikk mensen (snufs) for 4 dager siden - du har jo ikke tegn til mens!!! Dette går helt sikkert din vei!

Venter i spenning!!

Klem

Skrevet

Så utrolig kjekt;-)))

Gratulerer sier nå jeg, du er gravid!!

Da er det håp for meg og da, jeg testet utålmodig nå på dag 11. Ettermiddag og uten oppsamlet urin i lengre enn en halv time.......

Har en test til på lur så kanskje........?

Grattis

Skrevet

takk for svar alle sammen.jeg jubler ikke enda, sparer meg for å gå på do til seint i kveld å tar en til.før når jeg har tatt har det jo aldri vert antydning.

Skrevet

tusen takk lillingønske, det virker som om det går i dass for alle her så tør ikke glede meg. men er veldig lei meg på din vegne , glømme ikke deg forde.

Skrevet

Grattis! Hold oppe håpet og ta en ny test evt. kjøp en ny og annen test :-))

Jeg følger spent med...

Klem

Skrevet

GRATULERER! Jeg er sikker på at dere har lykkes :o)

Skrevet

ja vil ta en seint i kveld.dette er ivertfall ikke til å holde ut.

Skrevet

tusen takk er spent på testen seinere i kveld

Skrevet

Lister meg inn jeg også og gratulerer deg forsiktig:o).

Tror nok at du kan stole på at testen er riktig, sikker kan man jo aldi være men litt tro og håp er vel lov.

Lykke til senere ikveld!

Klem

Skrevet

Håper testen lyser mot deg med postitive signaler i kveld.

Lykke til og gratulerer med svak stripe :)

Skrevet

hei lillingønske ja har gjort det en gang til den var like svak så jeg vet ikke jeg hvordan tolke det.

Skrevet

Hmmm, jeg vet ikke jeg heller. Har aldri testet i nærheten av positivt, men jeg antar at det jo må være noe siden den er svak? Det sies vel at man skal teste på morgenurin.... Har du enda en test, så kan du jo vente til i morgen tidlig eller kanskje helt til torsdag morgen? Jeg holder virkelig en knapp på at det har gått din vei, altså :-) Håper du får en god natts søvn, kjære deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...