Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er ny her på BiM, men har prøvd lenge. Mange nyttige og gode innlegg!

Jeg har alltid hatt mens som en klokke, men nå har den uteblitt (Siden fredag) :) tar det som et positivt tegn selv - men med 3 negative tester begynner jeg å lure.... Har mange symptomer - ømme bryster, murring i magen. Går mye på do! Testene jeg har brukt er fra billigtester på nettet. Mon tro om det er testene som er dårlige? Eller har jeg tatt testene for tidlig? Den siste kunne jeg skimte en "skygge".. (Kanskje det var ønsketenkning..)

Noen med samme\lignende erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm, vanskelig det derre=/

du kan jo stikke innom helsesatsjon eller lege i morgen med en urinprøve eller ta en blodprøve for å sjekke, da for du iallefall et sikkert svar=)

skal også legges til noen tester jo ikke positivt før maaaange dager etter forventet mens så håpet er jo absolutt på din side=)

ta en ny test imorgen tidlig (hvis du har en til) og hvis det da er en strek så er du gravid, er den uklar eller noe så ikke nøl med å stikke innom legen en snartur å teste der=)

lykke til=)

Skrevet

Det er ganske frustrerende å være uvitende... Dette er pp 9, og første gang med symptomer, så det hadde jo vært utrolig kjekt om det er en spire. Har en "god" magefølelse :)

Skrevet

det finnes flere som ikke får positiv test før det er gått både 2 og 3 uker etter ikm...så det er fortsatt håp for deg, så lenge tanta ikke dukker opp;-)

Skrevet

Tanta er borte! går på do ekstra mye for å sjekke at hun ikke kommer tilbake :)

Skrevet

Hei hei kjære deg! Så rart å lese om at du har heller ikke fått mensen siden fredag. Min er også presis som klokka men nå uteblir den gitt. Jeg har veldig ømme bryster og synes at området rundt vortene er mørkere. Samtidig har jeg vondt i magen, men til å holde ut. Litt annerledes enn menssmerter.. Jeg har ennå ikke tatt test. Fordi jeg er redd for skuffelse. Siden jeg leser at flere her tester negativt selv om TR uteblir. Så jeg skal vente og se noen dager til. La iallefall merke til når jeg var på butikken nå masse rare lukter som luktet intenst. Og jeg springer masse på do.

Til helga tester jeg meg. Skal bare vente i spenning noen dager til. Vi har prøvd siden aug 06 og synes det er på høy tid at vi skal få det til.

Jeg må ønske oss begge lykke til!!! Jeg elsker tanken på at jeg kanskje skal få stoooooor mage snart.:)

Skrevet

Da er vi i samme båt! Vi har også prøvd siden aug 06!!

Hadde vært kjekt å få det til! Håper det er testen som tar feil! Jeg ønsker deg lykke til! Hadde vært kjekt om vi begge hadde fått full klaff samtidig:)

Skrevet

Hei hei. Jeg hadde også IKM fredag. Ikke kjent noe annet enn litt mer fyldige pupper... ikke ømme eller noe... og i dag testet jeg. Ingen tvil. Den var positiv! :) Ta en test du.

Skrevet

gratulere ros,kjempearti;)

håpe æ får positiv test å når æ ska te å test,men ventetia e lang desverre:)

Skrevet

GRATULERER, Ros!

Ja, jeg klarte ikke å la være å gå på apoteket i kveld! Blir testing i morgen tidlig:) Bruker annet merke på testen denne gang så da får jeg se... Merkelig om den ikke gir utslag.. Har kjempesymptomer! Blir ikke mindre - heller flere!

Krysser fingerene for 2 streker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...