Gå til innhold

en liten bekymring om sykehus...

Anbefalte innlegg

Jeg har flere venninner som har søkt seg til ullevål, men blitt flyttet til A-hus(lørenskog), sikkert pga kø..så her er min bekymring..er ikke det langt for oss som bor på andre siden av oslo?jeg har ikke gjort dette før, men ser ikke for meg å ta drosje så langt?jeg har termin 25 november og ikke søkt sykehusplass. Noen som vet om jeg heller kan søke til Riksen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8920357-en-liten-bekymring-om-sykehus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv ca.30 min til sykehuset...Når ting nærmer seg er det bare å ringe jordmor på føden og fortelle hvordan du har det og hva hun tror du skal gjøre...Har ikke hode festet seg i bekkenet og vannet går,skal du ligge så fostervannet ikke siver ut så alt for mye.Da er det bare å ringe ambulanse..Det måtte jeg gjøre med 1 jenta. Ingen problem.De er så flinke på sykehuset til å forklare når du bør kjøre.

Har selv termin 22 november og skal føde på A-hus...Har vært der før og det var en flott fødsel....Min tredje...

Håper det blir like bra nå.

hvor lang tid tar det å reise da? Jeg har først 20 min i bil, så tre kvarter ca med båt, så ti min i bil for å komme til sykehuset.

vet ikke om du kan, men er vel godt mulig det siden vi har fritt sykehusvalg:)

Annonse

Hei. Jeg bor også på andre siden av Oslo - I Ski kommune. Fødte for 6 år siden også og da søkte jeg meg til Riksen. Lurt å være tidlig ute, tror jeg. Jeg er 7+0 i dag og var hos legen i går. Da skulle hun sende inn papirer på meg. Man kan søke seg akkurat hvor man vil. Problemet er å få plass. Håper du før det sykehuset du ønsker deg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...