Raffna Skrevet 10. april 2007 #1 Del Skrevet 10. april 2007 Håper på råd fra spesielt folk som jobber i bhg. Vi startet med bhg rett før påske, og Tassen har hatt en del omgangssyke og ikke blitt ordentlig innkjørt enda. I påsken ble han forkjølet og har fått en ganske stygg hoste, men han klarer seg fint og sov godt i natt - ikke feber. Litt før kl. 13 i dag ringte bhg og ba meg hente han fordi han virket så syk. Da jeg kom dit ca. 45 min senere sitter han ute i vogna (har sovet), med bare en fleecegenser og tynn lue (tykk lue lå inne). Da jeg tok han opp merket jeg at han var veldig kald på hender og føtter, og litt klam på ryggen pga. fleecen han hadde sovet i. Vel hjemme skjønte jeg fort at han var skrubbsulten, og han heiv nedpå mat og vann som jeg tilbød. Rett etterpå virket han tilbake til sitt gamle jeg (minus for hosten). Altså tror jeg at han våknet i vogna, var sulten og kald, og ble veldig sutrete. Og dette fikk de til å ringe meg og komme fra jobb. Overreagerer jeg, eller burde de kunnet ha tatt han med inn og gitt han noe å tygge på - og sjansen til å bli varm på hender og føtter - før de ringte meg. Og hvordan kan jeg ta opp dette i morgen uten at jeg skal bli stemplet som "hun vanskelige"? Vil veldig gjerne ha et godt forhold til de - vi er jo helt nye! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8920214-hvordan-ta-opp-ting-uten-at-de-ansatte-blir-sureirriterte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #2 Del Skrevet 10. april 2007 Først og fremst ville jeg spurt om når han fikk mat. Så ville jeg nevnt at han var kald. Du overreagerer ikke. Det er viktig at du føler deg trygg på at barnet har det bra i barnehagen. Jeg legger frem det barna trenger i barnehagen hver dag. Luen, sokkene, skoene, vottene og regnklær/dress etter hvordan været er. Jeg vil være helt sikker på at barna har det bra i barnehagen og føler meg mye bedre når jeg legger klar klærne. Ikke at jeg tviler på at de ikke har på rett klær, men jeg kjenner barnet best og det er fort gjort å legge klar klærne. Og de tar somregel det nærmeste og leter ikke så lenge etter noe annet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8920214-hvordan-ta-opp-ting-uten-at-de-ansatte-blir-sureirriterte/#findComment-8920344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå