Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. er det noen som har fått den berømte fødselsstripa? lurer på når det er vanlig å få den.

Skrevet

Jeg har fått den. Kom først over navlen og deretter under navlen. Kom ganske sent denne gangen. Er nå 37+3 og tror den kom for et par uker siden. Kom liksom snikende :-)

Skrevet

Har stripe ja, fra "der nede" helt opp til mellom brystene.. Den begynte ganske tidlig og har blitt sterkere og lengre over tid.. Håper den forsvinner helt! :)

Skrevet

Ikke noe stripe her i gården nei. Hadde ikke det sist heller

Skrevet

Hadde den ikke sist og regner ikke med å få den heller... (ikke sett noe enda)

Skrevet

Jeg har heller ikke fått stripen. Er nå i uke 37. Hadde den ikke i mitt første svangerskap heller.

Skrevet

Har fått den jeg. begynte å komme snikende ca i uke 29. Jordmor som så den først.

Skrevet

Den kom tidlig og er blitt ganske mørk nå. Ser litt komisk ut på en bleik mage:))

Skrevet

Har fått en veldig tynn og ganske lys stripe fra navelen og ned, så uanselig at jeg lurer på om det er synsbedrag noen ganger...:)

Må ha kommet for en ukes tid siden, tror jeg. Er 34+6 i dag.

Skrevet

Joda den er på plass den. Har vært der en stund, men forrige uke (35-36) ble den kjempetydelig. Rart......

Skrevet

Har fra navlen og opp, hatt den leenge nå! Den er knall lyseblå og ser bare egentlig litt rart ut! ;)

Skrevet

Jeg fikk fødselsstripe allerede i uke 26. Det var mannen min som først oppdaget den, lurte på hva det var jeg hadde på magen :-)

Nå, i uke 37 så er den veldig tydelig, og går helt oppe fra brystene og ned forbi navlen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...