Gå til innhold

Drammen 35+/- 1,2,3,4.. Hvem blir med den 16/4 ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

SPIRALEN ELLER HELLASHYTTA... finner ikke noe om føreforholdene Så... AGA .. vi stoler på deg og prøver Hellashytta.. Oppmøte på parkeringsplassen på Galterud skole.. Se linken om du ikke vet hvor det er :-) tjopps !

.. og linken er : http://www.drammen.kommune.no/buskerud/drammen/drammenk.nsf/Attachments/Kart2-8.pdf/$FILE/Kart2-8.pdf

Galterud ligger strekning Sentrum-- Austad-Fjell-Fjell Kirke.. se skilting!

Jeg skal gå ned til byen etterpå ..

Annonse

så det... sorry.. gå til gule sider og søk på fjell kirke i drammen.. Eller så kan jo de med bil kanskje møtes på Rimi i Austaveien... Tror veibeskrivelse blir sirka slik: Drammen .. mot motorveibrua, opp ny vei under brua mot austad.. til høyre i 2. kryss, til venstre etter Rimi.. opp Austadveien, helt opp på Fjell, forbi alle blokkene, inn til høyre ves skilt til kirken.. så skolen og stor parkeringsplass... ehh..

Jeg lurer på om det ikke går an å komme seg til parkeringsplassen hvis du kjører helt bort til skolen. Hvis en tar inn Trollstien, avkjøringen til høyre før skolen, kommer en frem. Tror jeg. Lenge siden jeg var der. Er det ingen drammensere som vet dette, jeg er jo bare en liung;)

Jada.. tur til Hellashytta.. bare oppover til ! Men, sååå god samvittighet da.. men det var tungt å dra denne kroppen+ vogn opp alle bakkene.. Men, da er det jo bare å gå den mange ganger.. så blir det sikkert lettere etterhvert... men da blir jo oxo CF tyngre... hmm.. Dere da, fikk dere tatt dere en fin tur i det fine været ? Du reiser vel onsdag.... så ha en flott tur da :-) og gi lille prinsessen en stoor klem:-)

Høres ut som en bra trim tur. Det kunne jeg trengt! Jeg går her og kan ikke løfte minsten, så Grim må være hjemme. Fått piller med rød trekant, så jeg må også kjøres hvis jeg skal noe. Ikke merker jeg noe morsom rus heller..... ;-)

Har time hos fysio på fredag, så jeg håper det hjelper. Passer skikkelig dårlig siden vi skal ha navnfest på lørdag, men men sånt skjer....

Vil gjerne være med på fremtidige turer altså :-)

Den nakken din høres ikke bra ut... Har hatt masse trøbbel med nakke og rygg, men er helt ferdig med fysio.. kan liksom ikke gjøre noe... Anbefaler deg å ta en tur ned på Åssiden kiropraktorsenter, der er de veldig flinke og kan ta imot fort...

Riktig god bedring snuppa !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...