Gå til innhold

Oktober: Noen andre med "trege" barn her?


sajam

Anbefalte innlegg

Syns Mathilde er så "treg" i forhold til storesøsknene sin. Storesøster krabbet fra hun var 5mnd og sa mamma, pappa og hei. Hun hadde også 4 tenner. Storebroren krabbet og fra han var 5mnd, da han var 6,5mnd sto han og holdt seg i bordkantene, han sa og mamma og pappa og hei, men hadde bare 2 tenner. Mathilde bare HAAATER og ligge på gulvet, hender hun sparker seg rundt i ring, sier noe som kan minne om hei og har ingen tenner :o)

Vet at alle er forskjellige da men.....

En annen ting er at hun ikke spiser noe annet fast føde enn smaksporsjoner med frukt pure. Hun får full forstoppelse og VELDIG vondt i magen. De andre to spiste alt de kom over og litt til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din datter høres ut som min. Hun hater å ligge på gulvet,hvertfall magen! Sparker ser rundt i ring,men ruller ikke enda en gang. Spiste godt med grøt rundt 4 måneders alder,men nå er det total grøtnekt. Middag er Æsj å fruktmos Nam...Sier ingenting eller har ingen tenner....hehe!

VET jo at det er forskjellig,men det ser ikke så lyst ut enda med det motoriske! hun er 6 måneder på fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, snakker og krabber?? Haha, da misforstår min hvertfall :P Prater masse med uforståelige ord, ligge på gulvet er ikke noe morsomt men går av og til og da ruller han fort rundt til magen og blir forbanna.... Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes tidlig ut ja, min ligger på ryggen, sparker og sparker, kommer med noen hyl innimellom, snur seg på magen, griner og blir kjempeirritert fordi han ikke kommer seg tilbake igjen. Ingen ord og ingen tenner. Men er mammas lille baby, og det kan han godt være en liten stund til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå ble jeg sååå lettet =)

Har nemlig på følelsen av at dattera mi aldri kommer til å lære noe som helst :P Hehe

Hun blir 6mnd til torsdag. Ikke kan hun snu seg fra hverken mage-rygg, eller rygg-mage. Hun liker å ligge på magen, men ikke særlig lenge av gangen... Når hun ligger på ryggen sparker hun seg bakover, og ender som regel i en krøll i et hjørne :P

Storebroren krabbet ordentlig når han var 6,5mnd, men det kan vi se laaangt etter her :P

Ikke vil hun ha fast føde heller... Skriker og vrir seg.. Så her går det fremdeles bare på mme :P

Hun har fått 2 tenner da... Og det gjorde hun 2mnd før broren i hvert fall!

Men hun er søt da! Min lille klump! Storebror sin lille bebi =)

Det første storebror på 2år spør om når han våkner, er "min bebi". Han sier bø til henne, hun ler... Og han ler enda mere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått en mye " tregere" baby denne gangen i forhold til første gangen. Lillemor hadde 6 tenner og krabbet ordentlig og til og med reiste seg og gikk! rundt brodet og sa mamma og pappa da ho var 6 månder. Mens lillemann her han har ikke en tann, babbler bare uforstålig, snur seg riktig nok både fra rygg til mage og mage til rygg. Men ligger stort sett bare og hyler på gulvet for han vil gjerne forover men kommer bare bakover ;-)

Så ja, det er jaggu forskjell på babyene. Men egentlig så syns jeg det er veldig koselig jeg at lillebror er litt " tregere". For han er liksom litt mere baby enda, storesøster ble så fort stor ho.

Og jeg har jo ikke inntrykk at han er for "treg" heller i forhold til alderen, så jeg trenger jo ikke beskymmre meg heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...