Gå til innhold

Når forteller dere nyheten?


Lykkemamma :-)

Anbefalte innlegg

Når er det vanlig å fortelle de nærmeste at man er gravid? Vi pusser opp hus og trenger nok litt ekstra hjelp og forståelse i tida som kommer. Maling er vel ikke helt bra, så de rundt oss bør vel få vite hvorfor jeg ikke stiller opp med kosten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fortalte det til de nærmeste i påska. 6 uker på vei da. Et pas venninner og de kollegaene jeg jobber tettest med fikk vite det med en gang. Det kommer jo ann på om man ønsker at disse også skal vite noe hvis det mot formodning ikke skulle gå bra. Hvis det er helt naturlig, kan man jo bare fortelle det synes jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gleder oss masse, så vi forteller det nok til helga. Er vel også 6 uker på vei da. Det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte de fleste i familien med en gang. Nå er jeg 10+4 og skal på første UL i morgen, så hvis alt er bra da, så forteller jeg det til venner osv....

 

Gleder meg til å slippe å holde det hemmelig mer jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til alle med en eneste gang. Siden jeg sto dobbelt og spøy på jentetur, løp ut av klasserommet (jeg er lærer) minst to ganger i timen, og ble synlig etter 6 uker var det ikke mye å skjule, nei.Nå er jeg 12 uker på vei, og koser meg med at alle vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kun 5 uker på vei, men har allerede sagt det til foreldrene mine og ei på jobben. I forrige svangerskap mistet jeg i uke 12 - hadde da akkurat sagt det til "alle", men er utrolig glad for at folk visste det. Blir nok ikke å vente mange ukene før deg forteller det til flere venninner. Vi skal si det til foreldrene til samboern i helga, det blir så koselig - de gråt av glede forrige gang:-) Så det er nok ingen fasit på dette - gjør det man synes er best for seg selv anbefaler jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker på vei imorgen, og var raskt ute med å fortelle sjefen og nærmeste venninne. Litt for å spre det glade buskap, men mest for å få forståelse for å komme litt seinere på jobb og være trøtt på jobb. Står over doskålen om morgenen før jeg kommer meg avgårde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dag 9+3 i dag og nesten alle hvet det nå....sa det til jentne våres i går og da visste jo alle det i dag på barnehagen :) sa det til venner og familie i uke 6 ca .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...