Syltetøy1 Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Jeg er kjempekvalm! Håper virkelig at dette er i sammenheng med at jeg kanskje er gravid. ) Håååper!! Hvis ikke så synes jeg dette kan forsvinne NÅ. Har faktisk litt ømme bryster også. Flere med symptomer? )
Lillen78 Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Mange symptomer! Har masse murring og ømme bryster! Merkelig følelse - har ikke vært sånn før i pp. Håper at de to strekene vil komme til syne snart! Har hatt 3 negative tester, med IKM forrige fredag. Lykke til med strekene!
kine 24.12.2007 Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Hei! Jeg har ingen symptomer bortsett fra uteblitt mens. Jeg har sykluser på 23-26 dager, og alltid minst en dag med spotting i forveien. I dag er jeg på dag 26 i syklusen, og ingen tegn til at TR er på vei. Har IKM idag, men pga kort lutealfase (ca 10 dager), venter jeg et par dager med testingen. Det er noen spennende dager vi har i møte. Lykke til begge to!
Syltetøy1 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2007 Jeg skal prøve å klare å vente å teste til etter mensen, med mindre mensen kommer da den skal da. time will show! ;o) Lykke til dere også! Håper testene våre viser positive innen helga her over. *ønsketenke*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå