Gå til innhold

Juli: Mange som er gravide her?

SnupsaTupsa

Anbefalte innlegg

Begynner vel nærme seg en sånn alder at det er en del som har småsøsken underveis nå kanskje.

Synes det er så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en mann som har mast på meg i et år nå, så fra neste mnd blir vi prøvere:-) Begynner ikke denne mnd for jeg må være helt sikker på at jeg slipper å ligge på klinikken på julaften :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he,he det skjønner jeg! Var noen uker på vei med lillesøster for et år siden jeg da. Hun ble født i november, og er allerede 4 1/2 mnd! Men hadde tenkt å hoppe over en mnd med prøving hvis den ikke satt, for ville heller ikke ha baby i jula :o)

Lykke til!!! :o) XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:-) Synes tiden går så fort, "babyen" min begynner å bli stor gutt plutselig:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det går utrolig fort! merker det godt på begge mine...merka det godt på juli-05-jenta vår da hun ble storesøster! og nå leker og koser de seg med hverandre allerede... Herlige småjentene våre! :o)

Må ta vare på tiden sammen og prøve å nyte den. Helt ufattelig at de nærmer seg 2 år allerede, disse juli-gullene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... Jeg ville heller ikke risikere å ligge på klinikken og braute på julaften... Men klaffer det nå, kommer jeg til å ha termin ca 2 januar...

Men...

Jeg tok ut spiralen i august 06 i håp om å bli gravid. Ingenting skjedde på et par måneder så jeg dro til legen. Der fikk jeg konstantert pcos. Ble satt på hormonkur og pergotime. fikk EL (min første etter fødselen) i desember... Har nå gått på fler hormonkurer og pergo-kurer men ennå ingen EL... :-( Disse pergo-kurene får jeg bare annenhver måned pga faren for fler cyster på eggstokkene. Så da neste kur lå for døren og jeg så når jeg eventuelt ville få termin, orket jeg ikke tanken på å måtte vente ENDA en måned før jeg kunne begynne å knaske disse pillene! Så jeg håper nå på å kanskje ha fått EL! *drømme*

Men OM det skulle klaffe og OM jeg da blir gravid og OM babyen blir født nærme julaften kommer jeg til å være streng på det å gi kombinerte gaver! Iallefall når barnet er barn! Jul er jul og bursdag er bursdag!

Nemmli! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg begynner å tenke at gutten vår skal få en lillesøster eller lillebror snart. Egentlig passer det ikke inn i livet vårt akkurat nå for det er så mye som står i veien på en måte for det. Men hvis ting ordner seg etterhvert kan det hende vi tenker på å prøve om et par måneder.

Er litt opptatt av at det ikke skal være så kjempestor aldersforskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

jaja, da var vi i gang med prøvingen:-) Så nå venter jeg i spenning til jeg kan teste meg om 10 laaaange dager...Juligutten min satt på første forsøk, så det er jo lov å håpe:-) Brukte el test på første forsøk sist og det har jeg også gjort denne gangen. Spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble jeg gravid på første forsøk igjen:-) Nr to er ventet i midten av januar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...