Gå til innhold

Kan Pergo gi graviditetessymptomer ved IKM?

Anbefalte innlegg

Har IKM enten i morgen eller på torsdag, og har denne måneden gått på min første Pergo kur. Hadde ALLE bivirkninger, og var kjempedårlig. Men nå som IKM nærmer seg, har jeg skikkelig ømme bryster, litt hodepine, og redusert matlyst. Dette er ikke tegn jeg bruker å ha på PMS!

Tok en CB test i dag, men den var negativ. Kan det være Pergoen som lurer meg? Eller kan jeg endelig være gravid?

Fortsetter under...

Jeg har ikke selv gått på pergo, men jeg har lest mange ganger her inne at folk har skrevet at de har fått graviditetssymptomer på pergo, så det er nok mulig ja...og det er mulig du er gravid... så ikke annet å gjøre enn å vente ett par dager og så teste på nytt.

Lykke til!!!

Jeg gikk på min første pergokur i mars. Da opplevde jeg å få mange graviditetssymtomer som jeg aldri har opplevd i tidligere pp.

Jeg var desverre ikke gravid, så jeg tror nok pergo kan lure kroppe godt.... :(

Så du får vente i spenning en stund til. Du kan jo fortsatt være gravid selv om jeg ikke var det :)

Lykke til!

Regner egentlig med at jeg ikke er gravid, siden jeg fikk neg CB test i dag. Har fått alle bivirkninger som pergo omtrent kan gi, så det er vel bare å forvente at kroppen reagerer.

Ja ja, da er det vel pause en måned, så å prøve på nytt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...