Gå til innhold

Termin rundt 12juli på Ullevål?

Anbefalte innlegg

Noen andre som har det? Hvordan er formen deres? Jegh er egentlig i veldig bra form magen vokser jo så ting blir jo naturlig nok litt tyngre. Har begynt å kjøpe inn litt ting og tang. Tenker en del på fødsel også, men har foreløpig gode erfaringer med Ullevål. Hva tenker dere?

Fortsetter under...

Hei,

har termin 13 juli på ullevål ABC avdelingen. Jeg vokser veldig mye om dagen, kjenner nesten strekkmerkene dra seg til... angst. Og det presser veldig på. Litt vanskelig å puste om natten syns jeg, ting blir liksom dyttet litt opp. Har veldig rett-fram-mage så det virker som om den vokser utover og ikke til sidene. Tyder det på gutt, er det sånn? Har gode erfaringer med ullevål vi også, bare vært der to ganger og snakket med en veldig søt dame på ABC. Spiser egentlig mindre enn jeg gjorde i begynnelsen, blir så veldig fort stinn. Flere som har det sånn?

Hørtes ut som mye syting dette her,men er bare først nå de siste ukene at jeg virkelig føler meg gravid, har liksom gått å ventet på at jeg skal blir "ordentlig gravid", men nå er jeg vel det!! ha ha..

Ha det fint!

Så spennende! Vi vet at vi får gutt. Min mage er også litt rett fram og kan ikke sees bakfra.Så kan tyde på gutt hos deg, men er vel veldig usikkert. Jeg føler også at jeg blir veldig stinn til tider og syntes noen ganger fordøyelsen er litt rar, kjenner så veldig mye i mage området. Føler meg også mye mer gravid nå enn før, kjenner en del liv også.

Dette blir spennende, gøy å ha kontakt med flere i samme situasjon. Er min første:)

Jeg har termin den 20 juli og skal føde på ABC på Ullevål. Har faktisk nøyaktig 100 dager til termin i dag, så nok en milepæl er nådd! Føler meg ganske så gravid - jeg vokser og vokser... og synes det er fantastisk! Snakker med lille jenta mi hver dag og merker jeg får mer og mer behov for å ta på magen min og kjenne etter henne.

Fødselen gleder jeg meg til. Men jeg er førstegangsfødende og vet vel ikke mye om hvordan smertene kan bli. Men jeg gleder meg allikevel! Tror det blir en flott opplevelse.

Lykke til alle sammen!

Annonse

Har termin 15 juli og har fått plass på avd. A. Vi venter en gutt om 93 dager og er veldig, veldig spente å endelig få møte ham ! Har også ganske typisk guttemage hvor lite, eller ingenting vises bakfra. Fint, synes jeg (: Formen er kjempefin forutenom halsbrann og hold i høyre side hvis jeg sitter litt lenge. Tom. min kronglete rygg er fin - den har vært smertefri helt fra start, skjønner ignenting...! Magen og pupene vokser masse og jeg stortrives med min gravide kropp ! Har ikke fått noen strekkmerker ennå, men det kommer kanskje senere...navlen min har forandret seg mye til å nå være ganske så flat. Gleder meg vilt til fødselen !! ((: For tiden ser vi oss litt rundt etter hus. Hvis vi finner DET, blir det snarlig kjøp. Hvis ikke, bare venter vi til akkurat DET kommer til salgs; har så mange preferanser...men det er ikke noe stress, masse plass ( 4 soverom og stor stue) her vi bor nå i rekkehusleiligheten vår på Høybråten. Kunne gjerne tenkt oss et fint, hvitt og romslig hus med utsikt, litt hage og dobbeltgarasje (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...