Gå til innhold

Fantastiske modne mødre!

lillepusen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sittet noen timer og lest innlegg nå, både her og på de andre sidene. Vet dere at det er en kjempefin gjeng her inne på de modne sidene? Ikke noe drittslenging, bare masse gode tanker, interessante innlegg og masse omsorg for hverandre. Dere fortjener alle en klem!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg jommen tenkt jeg også. Deilig å være her. Takk til alle for et hyggelig, men interessant forum.

Kanskje det er sant at det er det vi er? Modne? :D

Skrevet

Enige i det dere skriver her begge 2!! Jeg har vært mye her inne gjennom svangesrkaept mitt og har hatt veldig utbytte av både å lese innlegg og legge ut innlegg selv. Alltid en god og hyggelig tone og man får alltid oppbakkende og fine svar!! Tror nok helt klart d har emd at vi er modne og reflekterte damer å gjøre :-)

Svangerskapet mitt går nå mot slutten - keisersnitt i neste uke. MEN jeg kommer nok til å henge her inn en periode etterpå for å se hvordan det går med dere alle fantastiske blivende mødre!!

:-)

Skrevet

Nei, må ikke gi deg da, vi andre må jo få høre hva som skjer videre! Selv om du sikkert ikke får så mye tid til overs, du får heller skrive med en hånd og holde bebisen med den andre.

Skrevet

Jeg henger meg med på denne tråden! Synes det er mange koselige damer her inne, og det er bestandig nyttige svar å få. Ingen flåsete kommentarer, ingen spørsmål som er for dumme.

Ja, tror nok at når man har kommet litt "oppi årene", så tenker man kanskje litt mer igjennom før man skriver, og man leser også litt mer mellom linjene slik at man ikke avfeier alle kommentarer med en gang.

Har brukt dette forumet ganske så mye den siste tiden, og selv om det nå går mot slutten (har bare 3 uker igjen nå!), så vil nok jeg også bli her inne litt til å følge med på dere andre. Koselig å høre hvordan det går med alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...