Gå til innhold

Trinemor78!!!

NyttKnøtt?

Anbefalte innlegg

Hei hei!!

Nå e det lenge siden eg har snakkt med deg!! Kossen går det med deg? Sist eg snakkte med deg va du sjuge, hb du e goe igjen nå :-)

Her går det greit. Eg begynne å bli store å tunge, med vann i kroppen. Hadde håpt at eg slapp denne gangen, men den gang ei.. Så støttestrømpe e enn fine ting :-) På mandag ska me på sv.skapskurs. Synes det va litt greit å få med seg, siden mannen ikkje har våre med på dette før. Det vare bare i to og en halve time, det e bare omvisning og litt jabbing ang fødselen. Ellers e det lite som skjer, eg prøve å få gått meg litt tura, har veldigt vondt i bekkenet, men det går å gå i skogen. Håbe eg klare det ei stund te, kjedeligt å måtta sitta i ro heila tiå. Ska te journalskriving i begynnelsen av mai, då komme nok nervene for fødselen og, for då nærme det seg med store skritt.

Eg føle ennå at det e for godt te å vær sannt, så eg har kje begynnt å finna fram kler å sånnt te babyen. Må kanskje snart gjer det, dei siste 9 vegene rekne eg me går fort!! Vel vel, nok om meg, hb du ser meldingen min og at du har lyst å svara meg :-)

Og ikkje gløm å skriv kor langt du e på vei, eg har ikkje fått det skikkeligt med meg :-)

Snakkes ittekvert, store klem fra meg!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...