Gå til innhold

når må man egentlig begynne å kjøpe nye klær til seg selv?

Anbefalte innlegg

Dette varierer sikkert med hvor oppblåst man er og lignende, men er det noen som har peiling? Er spent på hva som skjer til sommeren f.eks - har termin 21/11. Når har man såpass mage at det vises godt utenpå? Jeg synes det er fint med figurnære plagg på gravide, men det er jo viktig at de er ment for det, hvis dere skjønner hva jeg mener... ;)

Fortsetter under...

Det er veldig individuelt. Noen mager kommer fort, og andre tar det lang tid før kommer frem. Sist jeg var gravid (termin 25.november), begynte jeg å ha behov for mammaklær i slutten av juni (jeg er ganske liten i utgangspunktet), men de som ikke var av de aller nærmeste, så det ikke på meg at jeg var gravid før et stykke ut i juli. Det tar jo forresten en stund før magen blir stilig også.

Jeg har også hørt om de som trenger mammaklær allerede i 2mnd, men jeg kan ikke si det er noe behov for det her i gården...

Ja det er veldig individuelt. Jeg er 8+4 og sitter her med mammajeansen min..er kjempefornøyd fra HM, og en jeg kjøpte på Lindex....Du må ta deg en handlerunde når du føler buksene dine begynner å bli ubehagelige å gå med. Selv er jeg 164 og 63 kg,men får veldig stor mage fort.Den blir så oppblåst.Har 3 jenter fra før og...

Mammabuksene strammer ingen steder på magen og det synes jeg er det beste å bruke....

Lykke til med shoppingen. Morro det...Kjøpte 3 bodyer til babyen og jeg på samme runde og pappan bare lo når jeg kom hjem.......Tror han syntes det var litt tidlig,men jeg la de utover i sengen vår og han syntes de var søte og små.....tihi

Takker for svar :) Det er jo grei mote om dagen med mange topper som passer for voksende mage :) Bukse er ikke så sesongbetont, så det er jo greit å kjøpe ved behov. Har bare gått opp en halvkilo foreløpig, og er ikke så oppblåst lenger, så det går greit med mine vanlige klær en god stund til tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...