Gå til innhold

redd, redd redd


lillepusen

Anbefalte innlegg

Fikk kramper og blødning i påsken, og trodde alt var over. På UL så jeg at alt sot vel til med den lille, men at jeg hadde blødninger nederst i morkaken. Blør litt hver dag, noe legen sa jeg kunne forvente noen dager til. Det som bekymrer meg er at jeg føler meg så elendig! Kval, lett feber, hodepine. Har hatt en heftig infeksjon en gang tidligere, og er livredd for at det skal skje denne gangen også. Noen trøstens ord? Eller råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare noen trøstens ord, ikke så mange råd å komme med.

Selv om du føler deg elendig, så kan jo det også være bra!

Det er lett å blande symptomer også, kanskje er hodepinen, kvalmen og feberen fullstendig urelatert fra hverandre?

Synes allikevel du skal ta en tur til legen og be de ta en blodprøve for å utelukke en infeksjon, så slipper du bekymre deg!

De burde kunne gi deg svaret på det ganske raskt. Og også hjelpe deg skulle det være noe på gang.

Og det er enda godt blødningene bare er fra en lapp i morkaka, hadde det selv i uke 13, var skummelt, men alt gikk bra! Morkaka er jo sammensatt av mange "lapper" og man kan godt "miste" noen av disse uten at det har det minste å si for fosteret. Men man blør litt.

Ring legen, ta en infeksjons prøve og nyt at den lille spiren har det bra!

Der kom det jammen et lite råd allikevel gitt;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, callmebecka. Skulle tro jeg var mer blasert nå med nr 3, men merker jeg er mer engstelig enn noen gang. Godt å høre fra andre som har vært gjennom det samme. Ble du sykemeldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som håpet jeg skulle bli roligere med nestemann...!

 

Ble ikke sykemeldt, men fikk beskjed om å ta det veldig med ro et par dager (begynte å blø på en fredag). Det roet seg ganske raskt med blødningene, men kom litt tilbake et par uker senere. Jeg dro selvfølgelig rett på UL igjen, men fikk samme svar da. Om det var den samme lappen eller en ny vet jeg ikke.

 

Og jenta kom ut frisk og fin, og veldig stor, så den manglende lappen hadde i hvertfall ikke noe å si for hennes næringsopptak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...