Gå til innhold

Kommer fra ul nå o ger i svima:-))))tvillinger gitt:-)))woooooooow

moniQ36

Anbefalte innlegg

Hei.

Har vært litt dårlig et par uker og ikke vært innom er så mye men har nå fulgt med litt selv om jeg ikke har deltatt så mye. Håper det går bra med alle her.

Fikk vite nå etter først å få vite at vi var gravide for 3 uker og 4 dager siden ( tiden har sneglet seg av gårde) at etter ul nå så kunne det bekreftes at det var tvillinger. Er 7 + 4 i dag og fostrene er 1,2 cm og hjertet banker slik det skal sååååååå jeg tror ikke jeg klarer å bli meg selv på en stund. Er lykkelig men selvsagt også litt redd hvordan dette går. Men guri malla man venner seg til det og det blir jo bare dobbel lykke.

Flere med tvillinger her?

Ha en fin dag dere.

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!Artig, ikke sant?Jeg venter også tvillinger.Satt inn den 03 mars. Når satt du inn?

Har beveget meg litt forsiktig inn på tvillingforumet.Veldig mange kunnskapsrike damer man kan spørre om alt man lurer på ang tvillinger

Lykke til:-))

Annonse

Hei og takker for gratulasjoner.

Jeg satte inn den 02 mars, så vi er likt i løypa. Artig men jammen litt skremmende også:-)) eller hva synes du?

Da må jeg få si gratulerer til deg også:-))

Til alle sammen her så ønsker jeg all lykke fremover.

klems

Annonse

Hei! Wow, det er mange av oss som har vært på ultralyd i dag, ser jeg! Utrolig gøy med så mange små bankende spire-hjerter!

Må være utrolig spennende å skulle vente tvillinger! Kan tenke meg at det krever litt tid for å la det synke inn. Det blir sikkert kjempekoselig! Lykke til videre og GRATULERER! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...