Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp gjennomført mitt første og mislykkede IVF-forsøk. Mens kom på rugedag 9..... Nå må det 3 sykluser til før jeg kan sette inn fryesegg.

Det jeg lurer på er om noen har noen gode historier eller erfaringer med å bli gravid på naturlig måte etter en IVF.... Hva skjer egentlig med kroppen nå? Sikkert et dumt spm, men er jeg "ekstra" fruktbar etter alle hormonene eller tvert imot? Noen som har blitt gravide rett etter mislykket IVF?

Jeg trenger litt håp nå... Vi har bestemt oss for å prøve å få det til på naturlig måte månedene frem til evt fryseforsøk....

Klem

Fortsetter under...

Hei Ønsker lykke!

Idiotisk med 3 måneder!! Jeg hører til på Ullevål, og den ventetiden er urokkelig visstnok.... Tror ikke det har med kø å gjøre, bare slik reglene er..... Åh! Jeg er veldig utålmodig, merker jeg!!

Og Snøfilla, takk for klem :) Jeg har endometriose, men vi prøver alt vi kan i mellomtiden for det ;)

Klem

Hei

Jeg også hadde gått igjennom 2 stk mislykkede ivf-forsøk, å startet på vårt 3 forsøk, men vips kom jo ikke mensen, tok en test å vips hadde vi klart det på egenhånd,svevde jo som bare det for jeg har alltid hørt at jeg ikke kunne bli gravid på "normal" måte, det eneste triste var at det ble xu. så nå er vi igang her med ny nesespray for å dra til Nordica for 3 forsøk, krysser alt for at dere vil få det til, tror kroppen surrer litt med hormoner etter en slik kur, så vips er dere også kanskje heldige å får det til "normalt"

Ønsker dere hvertfall lykke til, rart at dere må vente i så lenge, det har vært bare 1 syklus for hver gang hos oss, både i sverige og danmark?? undersøk en gang til da vel, om dere ikke vil vente, ganske tung tid vet jeg..

Tvi tvi hvertfall

Hei;-)

Jeg og "mislyktes" iførste forsøk, fikk mens på dag 13. Skal og igang med fryseforsøk og fikk først info om disse tre mnd. Men da jeg snakket med dem og sa vi var veldig ivrig etter å komme igang og at jeg har veldig uregelemessige sykluser. Så da sa hun at jeg skulle få sette i gang allerede neste syklus, så det da ble jeg litt glad!

Likevel så har vi tenkt å "gi gass" denne perioden og håpe alikevel på en naturlig befruktning;-))

Vi prøver på søsken og er uforklarlig barnløs!

Annonse

Hei igjen og takk for svar :-)

GuriGuri; kan jeg spørre om du holder til på Ullevål? De virket veldig bastante da jeg fikk beskjed om de 3 månedene... Jeg tenker litt på om jeg skal ringe dem og høre om det kunne vært noe som helst mulighet for å få forsøket etter 2 sykluser......

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...