Gå til innhold

Oktober: Bra vi har litt aktivitet her inne...


Tøvsjura *1 stor og 1 liten*

Anbefalte innlegg

nå legger de jo ned de klubbsidene som det ikke er særlig aktivitet på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei, da må vi holde det gående. Klubbsidene er så gode å ha, her har vi mye felles. Kom igjen jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig, kan godt slenge inn et spørsmål på småtroll eller skravle men der forsvinner innleggene så fort nedover og syns det er bedre å få svar av andre med barn på samme alder, da husker man hvertfall hva man gjorde e.l :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det virker jo som om de har lagt ned en del sider hvor det var mye aktivitet også(les feks et par innlegg på småtroll, hvor de har laget seg "nye" klubber)

er merkelig hele dib for tiden:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger de dem virkelig ned? I så fall burde de vel varlse om det. Rart egentlig, for juliklubben har jo vært en av de som har manglet og de har jo "skrytt på seg" over 70 medlemmer og masse aktivitet.

Jeg trodde faktisk det var tekniske problemer som gjorde det, men ikke vet jeg.

 

Enig med deg, Ellen *Marcus kom 22.10*. Veldig bra å ha denne siden. Her er det jo fullt mulig å følge med på hva som skjer, og finne igjen gamle tråder lett, og få råd fra andre med jevnaldrende barn. Her er det ingen som "angriper" deg for noe, og jeg har bare sett 1 (!) anonym her inne!!!

 

Stå på folkens! Ser mange av dere, som meg selv, vandre på andre debatter fra tid til annen, men kvinner er jo kjent for å klare mer enn en ting av gangen, så kom igjen :) Hold liv i oktoberklubben !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, må ikke legge ned klubbsidene. er jo koselig, selv om jeg ikke er for flink til å skrive her inne. må skjerpe meg. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...