Expat Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Dere kan lese mye bra om amming og prevensjon (fullamming inkl nattamming frem til 6mnd (uten mens) kan være like bra som mange andre prevensjonsmåter) på http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=68 Men ang hormonholdige prevensjonsmidler. Er du hormonsensitiv, og strever med lite melk, kan alle typer hormonpreparater påvirke melkeproduksjonen din. Noen går det greit med, andre kan ikke bruke det. Ha ihvertfall alt på skinner ihht ammingen før du begir deg utpå! Og husk at mens kan påvirke melkeproduksjonen mens den står på.
Murmeline Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Æsj, kan piller påvirke også? Hm, bra jeg ikke har begynt på de da, hadde vel vært Sahara her da..
Fødemaskinen Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Fint innlegg:) Men en ting - må være skummelt å satse på amming som prevensjon da eggløsningen kommer FØR mensens ankomst? Eller er jeg helt på jordet?
Fødemaskinen Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Sorry,først Nå leste jeg lenger ned på linken ja, altså sjeldent å bli gravid på første el altså... Da skjønner jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå