Stinemoj Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Var innom legen i dag og leverte en urinprøve, den viste seg og være negativ... Så da er vel tanta rett rundt hjørne..... Jeg er ihvertfall erklært u-gravid til det motsatte er bevist hehe... Men jeg vet ikke helt hvordan jeg føler det.... Er jeg glad eller deppa? jeg vet ikke jeg... Det som er så rart.... men uansett så var testen negativ da, så da får jeg ta det herfra... Sambo er jo såklart ganske lettet da.. =p
Nummer tre <3 Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 det var trist å høre... (eller bra? hehe..) man kan ønske seg sårt en baby i magen og håpe på at det kanskje er "noe" der, men på en annen måte tror jeg lykken blir større for deg om sambo og du er enige.. jeg vet åssen det er, jeg har det på samme måte.. noen ganger lurer jeg på om tr er treig og "lurer" meg bare fordi håpet er så stort..
Stinemoj Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Det er det jeg har litt på følelsen også... men... Er forsåvidt greit også, forhåpentligvis kommer tr snart, holder seg i rute fremover også diskuterer jeg og sambo prøving nærmere nyttår!! =)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Så trist å høre=( Får håpe at sambo blir klar snart, og at det ikke er lenge til dere får en spire ønsket av begge=)
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Dette var kjedelig å høre...Tok selv en test i går natt...Vært så tung i magen (livmoren, tror jeg, vel rundt området der)...Og den var negativ, men det visste jeg jo egentlig..(lang historie, orker ikke å fortelle) Men uansett så håper dere finner ut av hva dere vil da...=o) Vel vet jo hva du vil da...hihi... masse klemmer
Stinemoj Skrevet 10. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2007 Det ordner seg sikkert.... Nå er det bare å prøve å overtale han til å være med på prøving fra november... =) hehe.... Så får vi se åssen det utvikler seg.. Det ordner seg for snille jenter sier mamma'n min hehe.. Krysser fingrene for at samboerne deres blir klare snart også da!! Synd det ikke er en liten spire da BabyCakes, men jeg håper det kommer en ganske snart som er veldig ønsket fra dere begge =)
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Håper Sambo min blir med fra mai jeg da..hehe...Vel ikke sånn hardt prøver men sex uten prev...og skulle det ikke bli baby så gjør ikke det noe..hihi Håper det ordner seg for oss... Håper det sitter en liten hos oss alle snart...=o) klem
jiha Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Æsj så kjedelig da stinemoj.. Men alt skjer av en grunn.. Det tror nå jeg.. Det ordner seg til slutt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå