Gå til innhold

Skulle hatt termin i dag

Gjest

Anbefalte innlegg

I dag er det en litt vemodig dag for jeg skulle egentlig hatt termin for den lille jeg mistet i uke 18. Tror jeg skal ta meg en tur på kirkegården en av dagene.

Har forresten et lite dillemma. Samboeren min ønsket ikke å vite kjønnet på barnet vi mistet og jeg respekterer det. Når vi var på genetisk veiledning og legen satt med papirene kunne jeg ikke unngå å legge merke til hva det stod på arket som lå opp-ned på bordet foran meg. Jeg har aldri sagt det til samboeren min og der bør vel forbli sånn.

Jeg er glad for at jeg er gravid igjen, i påsken var jeg på ekstra ultralyd -etter litt blødninger.

Og der inne så alt ut som det skulle så tidlig, en slags bankende liten ting og en rund plommesekk. Legen ga meg til og med et bilde.

Nå blir neste undersøkelse i forbindelse med duotest. Etter mye "om og men" bestemte vi oss for det.

Fortsetter under...

Hei,

det er en spesiell dag for dere, men sikkert en trøst at du er på vei igjen. Tror du skal holde det med kjønnet for deg selv, vi er jo alle forskjellige når det gjelder sånt, men du bør vel la samboeren din få leve i uvisshet, ettersom det er det han vil. Kanskje han synes det er lettere å takle det på den måten? Lykke til med dette svangerskapet - hvor langt er du kommet?

Hei igjen,

ja, jeg er 30 til fredag, har "holdt" på min temin som er 25.juni, selv om ultralyden i uke 18 viste at det er en uke senere, og det er jo den sykehuset tar hensyn til. Har tatt privat ultralyd tidligere også som bekreftet "min" dato, og i dag på ultralyden lå jenta over i mål, noe som stemte med min dato, men de endrer jo ikke sin, likevel. Ja, ja, hun kommer vel ut, uansett dato! Det blir jo mer reelt når det begynner å sparke, jeg trodde ikke helt på at det var et barn der før det skjedde, selv om jeg hadde sett henne på ultralyd allerede i uke 8-9. Det føles SÅ lenge siden, men du verden hvor fort tiden har gått.

PS. Nicket ditt: Ei venninne av meg giftet seg med en fra Skottland. Etter et halvår i Norge spurte han: - Who is that Steve Kuling that they are talking about all the time? He, he, trodde det var en veldig berømt nordmann som det ble snakket om på radioen hele tiden...

Hei, Beklager ditt tap.Det er en forferdelig opplevelse, og

spesielt når du var kommet så langt,Sender deg en klem jeg

Jeg hadde termin nå 15 april, men vi mistet i uke 12,

Blir tom innvendig av å tenke på det, men jeg prøver

nå å konsentrere meg om det lille livet jeg bærer på nå,

et lite desember mirakel :-))

Lykke til videre da

Kjære liten kuling,

føler med deg og tapet du har hatt..det må være forferdelig å miste barnet når du har kommet nesten halvveis i svangerskapet. En liten trøst at du nå er gravid igjen. Håper inderlig at du slipper flere blødninger og bekymringer nå, og kan glede deg over den voksende magen.

Beste ønsker for deg og den lille i magen,

Annonse

Føler med deg, har selv akkurat passert termindatoen for vår lille datter som var dødfødt for noen år siden. I tillegg er jeg akkurat inne i de dagene da jeg ifjor fikk signaler om at jeg igjen var gravid, men 11 mai fikk jeg konstatert MA etter at fostersekken og morkaka var kommet ut hjemme på badet. Har heldigvis en grav å gå til, ta deg en tur på kirkegården du,man føler seg liksom litt nærmere barna sine når man er der. Trøsteklem og lukke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...