mamma'n til løvegutt:) Skrevet 10. april 2007 #1 Del Skrevet 10. april 2007 Er i første prøveperiode, og har ikm denne uka (dette er første "ordentlige" syklus etter jeg sluttet med pillene). Jeg har en liten mistanke om at jeg er gravid, samtidig kan jeg ikke stole helt på dette heller for det kan bare hende at magen oppfører seg annerledes siden jeg ikke går på p-piller lenger. Og jeg er førstegangs så jeg vet ikke hva jeg kjenner og ikke kjenner egentlig:) hehe. Saken er at jeg kan ikke teste enda fordi det er for tidlig, og så fikk jeg telefon i dag om at jeg får 100% fast stilling fra 1. august i ny jobb!!! Ble så glad - og plutselig ble det litt for spennende i forhold til om jeg er gravid eller ikke. Litt kjipt og nettopp ha fått dette jobbtilbudet som jeg selvfølgelig sa ja til, for så å kunne jobbe i 3-4 måneder før jeg blir borte fra jobben leeeenge pga babyen. Kjefter litt på meg selv fordi jeg tenker sånn, for er jeg gravid er det det mest utrolige som kunne skje - og så raskt! - samtidig som det hadde passet utmerket å ikke være gravid akkurat nå også. Nå er jeg enda mer utålmodig etter å finne ut om tr har tatt ferie fordi jeg er gravid! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8916464-n%C3%A5-ble-det-litt-for-spennende-her-litt-langt-innlegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. april 2007 #2 Del Skrevet 10. april 2007 Leste innlegget ditt og det slo meg hvor like vi er, bortsett fra alder, Jeg er født i 1979 da, og blir 28 denne uken. Jeg venter også ikm snart, neste uke- og vi er også i første prøveperiode. Sluttet på pillene sist måned, og er første måned vi har sjekket el og prøvd... Føler også på kroppen jeg er gravid etter at pillene tok slutt, men vet jo ikke hvordan det kjenner iom at det er første gang. Samt at jeg også nettopp har fått fast stilling fra 1 mai i den jobben jeg er idag. Men vi prøver likevel, da jeg har jobbet i samme stilling siden ifjor så er på den tørre siden med tanke på å motta støtte. PS! Lagt deg til som venn.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8916464-n%C3%A5-ble-det-litt-for-spennende-her-litt-langt-innlegg/#findComment-8917454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå