Gå til innhold

4 negative tester - men symptonene er der!??!


Des07

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hadde satt stooor pris paa litt kommentarer her...

 

Naa har jeg hatt tydelige symptoner i ca 2 uker; saare bryster (foles lignende amming..?), mens-lignende smerter, oppblaast, drommer veeeldig mye, har behov for mer sovn, sterke lukter og smaker etc. Jeg bare VET at noe er paa gang - men det kan jo hende at det har med nylig avluttet p-piller aa gjore (hormon forrandringer etc)??

 

Men akk, tok en test sondag morgen (test nr 4!!!) og den slo fortsatt ut negativ. Har regnet litt og funnet ut at datoene passer perfekt + at forrige gang jeg var gravid (har en sonn, 3 aar) slo jeg ikke ut for i 5-6 uke. Men det er saa frustrerende! Kanskje jeg har saann 'innbilt graviditet'???? Er jeg virkelig saa desperat?

 

Er det noen andre som har det sann - eller noen som har kloke raad?

 

(beklager mangel paa norske bokstaver paa dette tastaturet...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Ja, jeg har det sånn!!! :/ Veldig frustrerende!!! I følge mine beregninger har jeg termin 08. des, men testen er fremdeles negativ. Tror jeg etterhvert må innse at jeg ikke er gravid, men kvalmen er vanskelig å ignorere;)

Håper på det beste for oss begge!!! :)

 

Go klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mist håpet! Du har jo så tydelige tegn til graviditet! Jeg testet 3 ganger før stripen var klar. Og det var en uke etter jeg ventet mens. Det kan nok variere fra person til person. Noen tester jo positivt før mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet ikke positivt på hjemmetester i det hele tatt, måtte til legen for å finne ut at jeg var gravid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt med blodprøve hos legen dag 35 (etter forrige mens)..fikk bare neg tester hjemme også...men dag 45 (altså 10 dager etter blodprøven) ble den positiv :o).

Så....jeg er gravid,og visste det hele tiden selv.... litt prob med å finne termin..men det ordner seg nok etter hvert :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere, jeg oyner haapet... I dag har jeg desuten vaert kvalm - for forste gang - saa om dette er inbilt er jeg utrolig god! ;-) Jeg er 36 dager etter mens, kanskje jeg burde gaa til legen og ta en blodprove?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...