Fride08 Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Lenge siden jeg har sett henne nå.. Hun hadde jo blødd litt og sånn.. Skulle måle hcg'en på nytt.. Håper alt er bra. xxxx
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 jeg er bare linnen jeg nå..ingen spire... har vært så trist de siste dagene, har ikke orket å skrive så mye.. Se innlegget mitt på ass.befr. der jeg skriver at spiren er borte.. KLEM TIL DERE; SNILLE JENTER
Fride08 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Jeg så innlegget ditt linnen vennen.. Det er bare helt ufattelig trist.. Ønsker deg all lykke i fremtiden. Håper det ikke er så lenge til vi ser deg igjen her inne!! Stoooooooor klem fra
Mia_I Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Så utrolig kjipt!!! Er nok veldig lite som kan trøste nå, men sender en klem likevel.
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 takk jenter :-) Har skiftet nick jeg nå, på grunn av de som snoker her inne :-) Ønsker dere masse lykke til, så kommer jeg helt plutselig hit igjen :-) hehehe :-) LOVE U
Marit 75 Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Så trist da Linnen. Har tenkt på deg i dag hvordan det gikk. Håper du snart er tilbake her!!!! Stor trøsteklem fra meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå