Gjest Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hva betyr IKM? Er det dato for forventet mens? (med fare for å virke uvitende...) )
AnneSynnøve Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Ganske så fersk her inne jeg også og spurte om akkurat det samme i dag tidlig IKM betyr Ikke Kommende Mens (den dagen du egentlig skal ha mensen;-)
Lille trille satt på hylle Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Hei, hei Velkommen da=) IKM er ikke kommende mens, så du har nok rett ja=) skal være en liste her inne med alle forkortelser.skal se om jeg finner den=)
Gjest Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Hei. Velkommen hit! Linken om nyttig info..... der har du alle forkortelsene;-) Lykke til med prøvingen!!
Happy H Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 hei hei..koselig m nye folk her inne=) Ser du har fått svar på ka IKM e så vil bare ønske deg masse lykke til med prøvingen!!!
Tilltull Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Hei! Er fersk jeg også, og finner ikke linken "nyttig info" Er det bare jeg som er blind eller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå