Gå til innhold

SKAL på UL til torsdag.........Gruer meg....

Fruen77.mamma-igjen.nr3

Anbefalte innlegg

Huff-klarer ikke å slappe av å være glad for at jeg endelig er gravid,er så redd det skal gå galt denne gangen også......

er så vondt å ha det slik....

formen er helt anneledes enn sist-ingenting som likner.

håper det er et godt tegn da :-)

*er veldig kvalm,litt svimmel og super trøtt*

Har til og med fått mage jeg......I uke 7 hihihi

Blubba er jeg nå,hihihi nei da.

Fikk tidlig mage sist også er visst helt normal for 2gang fødende

(jeg er jo 3 gangsfødene er jo "bare"10mnd siden jeg var gravid sist)

*håpe-håpe-at det går bra*

(man blir jo litt hysterisk av dette da)

Fortsetter under...

Jeg er 100% sikker på at det går bra for deg også! Men skjønner at du gruer deg. Må si at det er skjønt å ha det overstått.... :-)

Gøy å høre at du også har fått litt mage! Jeg er andregangsfødende og den tyter godt ut på meg også og jeg kan bare glemme å få igjen knappen på buksene. Hihi, gøy!

Masse lykke til på torsdag! Jeg skal tenke på deg. Og så må du gi tilbakemelding om hvordan det går med den lille :-)

Hei på du:)

Kjenner igjen den følelsen av å ikke helt glede seg, være bekymret for alt ting.. Men det er vel sånn med de fleste av oss slitere... Koselig med liten mage allerede:) Selv har jeg jo mage fra før, men nå gidder jeg ikke holde den så mye inne:) hehe

Er bare 4+1 i dag. Skal på ul om 3 uker, både gruer og geder meg:)

Blir gøy å følge hverandre utover i denne spennende tiden, min termin er foreløpig 19.12.07.. Spiren satt på første icsi og vi er kjempeglade:)

Ååååh, som jeg kjenner meg igjen.....

Den første tiden er knalltøff, mye verre enn man kan drømme om (særlig når man har mistet.....)

Jeg har jo mistet 4 etter hverandre og har hatt 3 UL til nå, der jeg har vært like redd og "hysterisk" på forhånd alle gangene....

Skal på 12-ukers UL i morgen og er fortsatt redd - til tross for at alle symptomer er der og ingenting tyder på noe unormalt :)

Det jeg vil fram til er at jeg skjønner deg, og at du er fullstendig normal :)

Men de symptomene du beskriver er jeg helt sikker på at alt er i sin skjønneste orden!! :)

Lykke til, det kommer til å bli en stor opplevelse :)

Klemmer fra

Annonse

Hei!

Skjønner godt du gruer deg til den første ul. Hvem gjør ikke det..Jeg var supernervøs.Var så redd for å få dårlige nyheter.Du skal se det bare går supert. Skal krysse fingrene!

Lykke til!

Ps Har allerede vært å kjøpt meg 2 mammabukser.Ikke sjans å få på meg de trange jeansen.Strammer alt for mye på magen.Klager ikke jeg:-))

Hei!

Vi skal på UL på fertilitetsklinikken i Porsgrunn, nå i dag.

I dag har jeg kommet til 9+1.

Vi var på UL hos gyn. da jeg var kommet til 6+4.

Selv om jeg har vært på UL en gang tidligere er jeg også spent de. Det går nok helt sikkert bra.

Jeg har større bryster enn vanlig, men ikke noen særlig andre symptomer. Magen eser seg ut på kveldene, har jeg lagt merke til.

Jeg har vært sykemeldt siden jeg begynte behandlingen i Porsgrunn, i beg. av februar(pga at jeg har 2 SA tidligere).

I morgen skal jeg på jobb igjen, tilbake til stresset. Skal prøve å ikke stresse så veldig.

Ei på jobben (hun vet hva jeg har vært i gjennom) fortalte at kollegaer snakket om at "hun er sikkert gravid....".

Sånn er det når man er nygift. Jeg priser Herren for at det så langt har gått bra for oss i første forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...