LilleSolan Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Noen som har meninger/erfaringer om Stokke Xplory-vogn?
paula28 Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Her kommer det nok mange delte meninger, hehe! Jeg for min del er veldig fornøyd med vogna, selv om den ser ut som en gressklipper /rulator/kontorstol ;-) Det største plusset er at jeg har så god kontakt med jenta mi når vi triller, siden hun sitter så høyt oppe. Dette kan du forresten regulere selv med en spake under setet, du kan senke setet ned til det "vanlige sportsvogn-nivået" . Tre sitte-/liggeposisjoner har den også, i tillegg til separat babybag. Og så liker jeg den uttagbare babypolstringen i setet, noe som gjør at hun sitter perfekt og med god støtte overalt, siden hun er ganske liten enda (7 mnd). I kombivogn-sportsdelen sklir hun ned hele tida hvis jeg har ryggstøtten litt opp.. Jeg er fornøyd med det meste når det gjelder vogna jeg, det eneste jeg savner er litt mer fjæring, men siden vi triller mest på asfalt går det egentlig helt greit. Stikk innom forhandleren din og be dem demonstrere vogna for deg, og prøv den :-)
LilleSolan Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Tusen takk for bra svar! Det er innmari ålreit å ta med seg videre!
tina 79:) Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 De har stokke vognen til utlån på Babyshop, der kan du "leie" den mot depositum, så kan du ta den med deg hjem og teste den hvis du er i tvil!
Gjest Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Vi elsker den vogna! Og babybagen har mer fjøring enn sportsdelen tror jeg. For den "gynger" fint på ulent terreng. Vi har både bag og sport. Og stort sett det man kan få av utstyr til vogna. Transportpose, adaptere til maxi cosi, standard utstyret (regn/myggnett, handlekurv) parasoll, to poser (babybagpose og footmuff), stelleveske og teppe Den er lettkjørt.. i STORE mengder snø og sand klapper man inn hjulene og trekker den etter seg på to hjul. Lett betjent med enkle løsninger, babybagen er høy, og nå syns jeg de andre vognene er altfor lave.. jeg kan se rett inn i bagen, og slipper å bøye meg noe særs. Vi har beholdt Brio kombien vår til de verste snødagene, og som sovevogn ute på terrassen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå