Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 gode/dårlige erfaringer? tenkte det var på tide å finne nr to vogna... den vil for det meste ligge i bilen for å bli brukt på shopping ol. duovogna begynner å bli tung å slitsom å drasse på, kjekt med en mindre en som kan være tilgjengelig i bilen... er åpen for flere forslag, men har en max pris på 3000, da duovogna kom seg på over 7000....
LegallyBlond Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 HAr vært veldig fornøyd med timmy-vogna vår. HAr den liggende i bilen også, tar ikke allverden plass og er enkel i bruk. Veldig god å trille. Stort pluss at den har full liggestilling. Selv om den er liten har den god plass i sittedelen. Har brukt den med voksipose + gutten på halvannet år i vinterdress, og han hadde helt grei plass =) Kan anbefales på det varmeste!! Ellers har jeg også en trehjuling, og de er jo utrolig mye bedre å trille, iallefall på shopping o.l. HAr hørt mye skryt av gt sine trehjulinger, men aner ikke hvordan de er i størrelse. Men skal være ganske lette da.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Har ikke prøvd alle tre vognene, men har Scooter og an legge inn et godt ord for den.. Den er ganske prisgunstig (vi ga under 2000 ny) Den er kompakt, tar liten plass i bilen men er lang i sittedelen. Den har nesten full liggestilling, har brukt den til soving og det går veldig bra. Den finnes i mange farger. Den er god å trille, har brukt den både på kjøpesenter, på tur i skogen og på stranden. Kan absolutt anbefales! Har hørt at Timmy kan man legge ned frontbøylen på, det kan man ikke på Scooter.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Timmy er en kjempegod vogn. Full liggerstilling Stor titteluke i kalesjen veldig god demping Kan ta av bakre del av kalesjen for lufting når det er varmt.Da er det en myggnetting der som er godt festet. Intregrert solskjerm,kan ha kalesjen helt nede,og da kan du ha en solskjerm bare som dekker hodet. Fint på varme dager. Avtagbar/nedfellbar frontbøyle Liten plass sammenlagt Alle stoffdelene kan vaskes i maskin,også kalesjen. Kjempegod trillekomfort Regulerbart håndtak kan brukes med softbag for nyfødte Se www.teutonia.no
2julibarn Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Av 4-hjulinger er Timmy det beste valget. Jeg kikket på Timmy, scooter, Brio Race og Brio Zenit, Simo "trille" og flere når jeg skulle ha vogn til min 2 1/2 år gamle datter (og senere bruke den til min nye baby når baby blir større). -Teutonia Timmy er den letteste og tar definitivt minst plass i bilen. -Scooteren var for stor sammenlagt og for kort, min datter fikk ikke plass til bena når hun skulle sove (hun måtte prøve sitte/ligge vognene!) -Race har for høyt håndtak for meg, og har ikke full liggestilling. -Zenit hadde god plass til barnet, men bøylen kan ikke tas av og vogna er litt tyngre og større enn Timmy sammenlagt. -Simo var altfor stor og tung (helt uaktuell!). De vognene jeg likte best var Brio Zenit og Teutonia Timmy. Valget falt på Timmy fordi den er minst sammenlagt, hadde lang nok liggedel, har avtagbar bøyle (sånn at man får plass til vinterpose), og vogna ser bra ut. Jeg er veldig fornøyd med Timmyen!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 April tilbud hos Baby Shop på Timmy. Kr. 2299,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå