Gå til innhold

Når kjenner man bevegelser?


noralill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er veldig individuelt. jeg kjente helt tydelige bevegelser allerede 15 uker på vei, men det er veldig tidlig, og det er sjeldent å merke noe allerede da. mener å huske at det er vanlig å begynne å merke bevegelser når man er ca. 20 uker på vei. det er i alle fall fra uke 24 at man skal kjenne liv hver dag.

 

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men førstemann kjente eg liv rett før ultralyd, må ha vore ca 17 fullgåtte veker.

 

Dei seier at fleirgongsfødande ofte kjenner liv tidlegare enn førstegongsfødande, men det kjem sjølvsagt an på korleis ungen ligg i magen, plassering av morkake og sånn.

 

Eg gjetter på at eg (viss eg er heldig) kan komme til å kjenne liv eit par veker tidlegare denne gongen enn forrige, kanskje sånn i veke 16.

 

Når kjente du liv med det barnet som klarte seg til termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig forskjellig. Jeg har 3, og kjent liv i forskjellige uker hver gang. Sistemann var faktisk den jeg måtte vente lengst med, var da ca 19 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK - iflg mensen er jeg 13+4 iflg siste ul er jeg 11+4. (Sånn har det vært før når jeg var gravid også) Synes jeg kjenner det bobler litt liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...