moni-65-mamma til 6:-) Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Håper alle har hatt en fin påske, med sol, marsipan og alt som hører med:) Selv har jeg vært mer eller mindre hjemme med en febersyk 3 åring og nytt lite av solen som har kommet og gått. I tillegg har det kommet snø som har lagt seg oppå den herlige vårfornemmelsen jeg hadde. Men nå er påsken over og det går mot sommer, herlig!!!! Siden jeg har jeg vært så mye hjemme i påsken så har jeg i det minste fått brukt opp alle testene jeg hadde, selv om jeg sannsynlig ikke har IKM før ca 12. april( traff tilfeldigvis på EL på 25. dag) Så i dag er det ut å kjøpe nye + bestille noen på nettet. Ønsker alle med IKM i disse dager, skikkelig lykke til:)) Ønsker også alle en superfin dag!! Klem fra
martine68 Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Hei på deg moni-65. Synd du hadde syke barn i påsken da. Det er liksom typisk det når man skal kose seg å ha fri. Synes kanskje du startet testingen litt vell tidlig i forhold til ikm, men skjønner du fikk graviditetstester i påskeegget i år. Da må man jo bare bruke de. Lykke til fram mot ikm. Håper du har en gladmelding til oss om et par dager. klem fra
Gjest Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Lykke til i morgen da moni-65!!!! Håper du har nye tester klar, og kan gi oss en flott nyhet her inne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå