Gå til innhold

Oppdatering fra meg :o)

Anbefalte innlegg

Jeg fikk masse pes her fordi jeg var så stor,men hehe jaggu har jeg ikke regnet mye feil på termin,er faktisk 1uke mindre på vei enn jeg trodde.Så er nå 16 uker i stede for 17 :O9 Det kan jeg leve med,og magen min var stor fordi noen ble bare så store hehe :......... Skal tilbake på ny ul 30 for å få termin :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8913998-oppdatering-fra-meg-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada,alt bra..Nå har jeg stoppet opp litt,tenkte jeg skulle slenge ut nytt magebilde på hjemmesiden til septklubben,må bare ha det nye pass først hehe :o)

Ja,kanskje vi føder likt :P

Vært på ul enda du eller??? Blitt større?

Jeg skal tilbake på ny ul 30apr for å få termin da :o)

Jada, det vokser her også, i rekordfart synes jeg selv da.. Nå kan liksom folk se at jeg er gravid da, magen begynner så smått å ta form..

Lagt på meg snart 4 kg da, og ikke vet jeg hvor de kommer fra, 4 kilo var alt jeg la på meg i forrige svangerskapet mitt, så det er forskjeller..

Ikke vårt på ultralyd ennå nei, time på sykehuset 26 april, men skal til legen imorgen igjen på kontroll.. Fikk høre hjertelyd for to uker siden, det var veldig moro.. Tror også jeg har begynt å kjenne litt liv, men ikke helt sikker ennå, det er veldig slik innimellom bare, men deilig er det!

Skal du på treff i Fredrikstad imorgen?

Jeg tviler på at jeg får kommet, samboeren min skal jobbe litt lenge og jeg kan ikke reise fra lillemor.. Men, nå som vi liksom snart er 4 mnd på vei er det litt bedre å reise på treff synes jeg..

Fint det er bra med deg da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...