Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei..er her jeg..med babyer i magen=)=)

alt er bra..har høyt bt og uvi..men ellers er alt fint..er såklart ganske slapp osv om dagen..med det må man regne med..koser meg fortsatt jeg..babyene har det jo så fint..=) skal på sykehuset igjen i morgen..så blir spennende å se om det har skjedd no nytt..

men har planer om en tobias tur ja..=)=)

så fint å hore fra deg, her har vist bl stegget,men jeg leverte ikke urin prøve, så vi skal se ann hvordan ståa er til uka, får ikke kommet på tobias i dag, men jeg tror jeg rekker peppes neste uke, skal til jordmor på onsdagen men tror det er i 1 tiden, så jeg vet ikke helt,

fint å HORE fra deg å..hehehe..=)

hva er bt ditt på nå da??huff,er ikke morro når det stiger,er litt skummelt..men går jo helt fint da..om det skulle være no..håper ikke det er no galt hvertfall..mitt bt har sunket litt..kan hende det har vært høyt pga stress bare..hvem vet..så håper alt er bra..hold oss oppdatert..

ja,hadde vært morro om du kom på onsdag da..=)

Annonse

ok..det er jo ikke høyt,men høyre i forhold til hva du har hatt ja..men så fint at du ikke har lenge igjen da..det må jo være godt..

nei,er ikke så veldig bekymret jeg heller..eller,er litt bekymret når jeg ser at norgeshavet har samlet seg rundt omkring i kroppen min..men det er vel vanlig for noen..hehehe..=)

neida..du klarer deg så fint c..gullet ditt kommer snart da..heldig du..(mine gjør jo det å..oi)

uff ja,jeg håper veldig gullet mit snart kommer, samler så mye vann i kroppen om dagen, sambo bare ler av meg når jeg tar av sokker og støttestrømper, men han er jo glad det ikke er han som ser sånn ut da.Har begynt å bli stiv i fingrene, de ser ut som pølser :-(

Det kan nok hende du slår meg på målstreken, du har vel kommet til uke 36 nå til fredagen.

De vil nok snart ut å hilse på da.

Skal ta meg en tur til onsdagen, håper flere kjente kommer

hehe..ja,akk som å høre meg...fingrene er ikke til å bøye en gang..hehehe..men det er jo litt morro å da..

samboer å ler masse!!men han kan ikke skjønne at det er bra heller han da,så han bekymrer seg litt..hehe..jaja..

jeg er 35+0 på fredag,så de kommer no snart..skjer mye rart med kroppen om dagen åsså,så det er nok noen tegn kanskje..spennende..får vel håpe du vinne da..eller at vi ligge å føder samtidig..hihi

Misunnerlig på dere fødeklare jenter..

snart bare 1 uke igjen til halveis på meg.. hehe..

Den tyngste delen igjen..

Hvis jeg ikke blir ringte etter ekstra på jobben, så kommer jeg på onsdag på Peppes!!

Håper mange andre kommer også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...