Gå til innhold

Bekkenløsning / sykemelding

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har sterk mistanke om at jeg er i gang med å få bekkenløsning. Jobber på hotell, noe som medfører mye gåing i trapper og ganger. Og selvfølgelig mye ståing. I begynnelsen var det ikke så vondt, men nå begynner det å komme i kramper, og de er så sinnsykt vonde.

Hvordan er prosedyren med dette evt.? Har så lite lyst til å bli sykemeldt. Men er det egentlig noe håp i en sånn situasjon?

Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8913243-bekkenl%C3%B8sning-sykemelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Ville først fått avklart om det virkelig var bekkenløsning du har. Jeg brukte kiropraktor og han hadde enkle små tester for å finne ut om det er bekkenløsning eller noe annet.

Når det gjelder jobben din; sjekk om mulighetene for å få tilrettelagt arbeidet med f eks mer stillesittende/rolig arbeide. Hvis ikke er det bare å få seg en sykemelding - ble gradert sykemeldt ca uke 15 og det hjalp bra for meg. Tenk på at du gjør det for den lille - den vil få det best om mor ikke er helt utkjørt når den kommer! Og jeg tror det reduserer faren med å få bekkenplager etter fødselen også hvis man tar det litt med ro under svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...