Gå til innhold

Når i #¤%&() roer puppestørrelsen seg???

Anbefalte innlegg

Jeg MÅ bare syte- er så fortvilet. Jeg gikk opp fra 70E til 70H under graviditeten, og helt opp til 70J de første månedene med melk. Nå er jeg nede i 70HH, men jeg har SÅ ufattelig vondt i ryggen og spiser Ibux daglig for ikke å freake helt ut. Jeg er helt fortvilet!!! Når kan jeg forvente at puppene blir mindre? Ikke før jeg slutter å amme??? Har alltid hatt store pupper, men dette er håpløst...for ikke å snakke om at jeg ikke passer i noen klær (Er jo ikke like bredskuldret som puppene er brede...)

Fortsetter under...

Jeg sliter med samme problem som deg og bruker 70HH normalt... (70L nå - største størrelsen i ammebh som finnes). Med forrige mann gikk puppene tilbake når jeg sluttet å amme, så regner med at de gjør det denne gangen også. Vurderer brystreduksjon etterhvert, for etter ammingen ble de mye mer slappe og hang mye mer enn tidligere - virket nesten som om "fyllet" var sugd ut. Skjønner godt at du har vondt i ryggen, for det har jeg hatt siden puberteten... Viktig å finne en god bh med masse støtte, så jeg kjøper mine fra www.bravissimo.com, selv om det er kjipt med toll og avgifter.

Jo, jeg vurderer ABSOLUTT brystreduksjon ettersom jeg er ganske liten ellers...det ser ut som om naturen har dratt en dårlig spøk...kan jo se puppene ut på sidene når man ser meg bakfra...I dag begynte jeg på en medisin for ryggsmertene, men det er jo ikke løsningen i det lange løp. Synes det er lenge å vente- har jo tenkt å forsøke å amme et år. Og nå er lillegutt bare tre måneder.

Ang. brystreduksjon- han er det første barnet, og vi lurer litt på om vi skal prøve på en til....da er det vel ikke så lurt å legge seg under kniven før det er overstått med ammerunde nr.2?

Kjøper også BH på nettet, bl.a på figleaves- en engelsk side.

Jeg fikk beskjed om at dersom jeg ønsket å amme måtte jeg vente med brystreduksjon til jeg var ferdig med å få de barna jeg ville ha. Fikk nemlig tilbud fra det offentlige om brystreduksjon allerede da jeg var 19 år gammel (er 31 nå).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...