Gå til innhold

Mai: Malenemor


Larvik får en til i mai-09

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det? Har dere begynt å pakke til dere skal flytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, pakking. Har pakka hele påsken, utrolig hvor mye rot man gjemmer på:) Er faktisk bare 3 uker til vi sitter i det nye huset vårt, tia flyr.

Hvordan er det med dere da, hatt en fin påske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt det fint. Fint vær og vi har bare kost oss. Håper vi kan møtes når dere er kommet hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint vær ja, det er mangelvare her på vestlandet. Enda en god grunn til å flytte til østlandet.

Ja vi må møtes når vi har kommet oss over, det hadde vært gøy:)

Hvor lenge har dere bodd på Tveteneåsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bodd her siden 1 desember 2005. Det var da leiligheten var innflyttings klar. Har du familie her siden dere ville flytte hit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Mamma flyttet til larvik for 5 år siden. Så har egentlig hele min familie der. Merka at de var langt borte etter at Malene ble født, blir bra å ha de i nærheten igjen:)

 

Hva driver du med til vanlig da? Jobb og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig arbeidsledig. Har vært det i de siste ca 3 årene. Har jobbet som vikar for Addeco. Det har vært veldig greit. Har da vært vikar som renholder på Skagerak energi (strømmlevrandør).

Har jobbet ca 100 prosent der siden oktober 05. Så jeg regner med jeg får jobben tilbake når jeg skal ut i jobb i mai. Hva driver du med? Jobb eller studie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utdanna Barne-og Ungdomsarbeider. Jobba som ekstra-assistent i en barnehage før jeg gikk ut i permisjon. Skal være hjemme med Malene en stund til ihverfall, men så er det ut og på jakt etter jobb:)

Skal du ha jenta di barnehage når du begynner å jobbe igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Synes det er litt for tidlig. Har noen snille svigerforeldre som har sagt seg villig til å passe henne og så har jeg en mor som er uføretrygdet. Så jeg håper de kan trå til i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:) Ja jeg syns også de er altfor små til barnehage nå. Jeg skal være hjemme så lenge vi har råd, etterpå skal mamma ha henne til hun er stor nok for barnehage:)

Ligger det ikke en barnehage på Tveteneåsen? Hørt noe om den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en barnehage her som heter Skattekista. Har gått forbi den en del ganger. Den ser kjempe fin ut. Har ikke hørt så mye om den men det lite jeg har hørt er at den er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok:)

Nei får vel finne senga her, blitt fort sent når man sitter på pc`en)

Hyggelig å prate med deg. God natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å prate med deg også. Du får ha en god natt. Vi snakkes. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...