Gå til innhold

stinemoj!!

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Gjest miang20&alicja04.06.07
Skrevet

hvordan går det!!! jeg er spent :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to!!! =)

Bestemt meg for å ringe legen så fort det åpner i morgen tidlig, si jeg er usikker å håper jeg får time i morgen.... Er jo 5 (snart 6) dager over ikm... Så burde vel slå ut på tester nå... Hvis ikke så har kanskje legen svar på hvorfor jeg ikke har fått tr (om jeg ikke er gravid da) =p

men trøttheten har overtatt hos meg da... og mensmurringen er snart en vane.. Når sambo spør om jeg har vondt så er det snart så jeg glemmer å si ja :P hehe...

Hvordan går det med deg da? Sambo og bror osv er med og positive eller er det litt spent situasjon?

Gjest miang20&alicja04.06.07
Skrevet

Åhååå jeg håper du er gravid , haha, har vært så spent :D Ingen tegn på tr?

Det kan jo hende at du må ta en blodprøve - det vises bedre der :D

Ja bror har skjerpet seg nå heldigvis ;) Sitter her med bekkenløsnig og gleder megbare til å få dette overstått - har jo fest i magen døgnet rundt .. gjør vondt :P

Skrevet

Absolutt ingen tegn på tr nei...... Har måttet gå på do for å sjekke flere ganger sånn tilfelle.... har veldig mensmurring da, å er trøtt som bare det..... men det kan jo være andre ting også da!! *sukk* Ikke greit det greiene her altså... Kunne det ikke bare vært en mal? Sånn og sånn er det, og sånn og sånn er det IKKE... =p

Bra de har skjerpet seg!! Ikke så bra at det gjør vondt.... men det er jo ikke så lenge til det er over og da blir sikkert alt kjempebra!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...