Gå til innhold

Er du her Drømmer? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann Drømmer!

Du er jo like gammel som meg du..! Hvor i landet er du fra da? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vist det;) Fra Finnmark, laaangt nord..;) du da?=)

Skrevet

Drammen ;) Eller lier da.... Men sambo er fra nord, men ikke så langt nord vil jeg tro *aldri vært lenger nord enn lillehammer* heheh...

Verpesyk, men sambo ikke klar hos deg heller? =) hehe

Skrevet

Haha.. Lillehammer er ikke langt nord i det hele tatt..*ler*

Hvor er han fra da?

Jeg er verpesyk som bare det.. sambo vil ikke prøve, han er så fornuftig, men skjer det så skjer det.. bruker ikke prev. men han hopper av:p

I tillegg har jeg nettopp funnet ut at jeg kanskje har endometriose, det gjør at jeg har lyst å prøve enda mer, får nå lurer jeg jo på om jeg kan bli gravid i det hele tatt..=(

(bestilte nettopp eggløsningstester) hihi

Skrevet

Aha! Sambo er fra senja han =)

håper det blir en spire da ;)

Skrevet

Ja samme til deg=) Du er jo litt nærmere da;)

Skrevet

Tja.... Ingenting er jo sikkert ennå.... Å det er jo heller ikke planlagt.... Så blir vel en stor jobb å overtale sambo til å beholde og glede seg..... Han har vært veldig opp og ned i det siste... å nå som ting er litt mer realistisk, så trur jeg han har blitt ganske skremt for å si det sånn.... men krysser fingra jeg ;)

Skrevet

Det er nokk veldig skremmende når det blir virkelighet, men vist han er litt med på tanken vil han nokk glede seg etterhvert=) når han kjenner liv eller er med på UL=)

Skrevet

Har satt som krav at han må være med på UL jeg.... Blitt enige om at vi ikke skal bestemme oss for noen ting før det..... hehe... nei, nå får jeg vel køye så jeg får stått opp å ringt legen så fort det åpner i morgen!! *kryssefingre*

æææh.... .Spent!!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...