vivilvi Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Jeg har sluttet å røyke i dag (wææ) og trenger sårt noen medspillere! Nå er det 8 timer siden siste røyk! Dersom noen har vurdert fraaam og tilbake om de skal slutte å røyke eller kanskje nettopp har sluttet kan vi jo støtte hverandre opp? Kom igjen jenter!
3-prinser Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Det vil gå så bra. Tok min siste røyk 22.des -06 og er fortsatt røykfri. Det har gått over all forventning. Savner overhodet ikke røyken, og det er så HERLIG!!!!! Bare motivasjonen er tilstede, er det ikke noe problem. Min motivasjon var/er barn nr.3. Er ikke gravid enda, men venter på at det snart skal skje :-) ´STÅ PÅ` til alle som prøver å slutte. Dere klarer det :-)
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Jeg er med!!!! Har 6 røyk igjen og når det er tomt er det slutt:0) Gruer meg og gleder meg samtidig... KJEMPE bra at det er 8 timer siden siste røyk da!!! Dette klarer du kaping!!! Lykke til:)
vivilvi Skrevet 9. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2007 Super at du har klart å holde deg så lenge! engel24: Du klarer det nå. Røyker du ut pakken kjøper du bare en ny (eller... jeg gjorde det hvertfall). Det beste er å bråslutte og ta alt som kommer etterpå... Kom igjen jenter, heng dere på!
Syltetøy1 Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Jeg er gjerne med å støtte opp. Selv sluttet jeg å røyke for akkurat 12 uker siden! savner ikke røyken i det hele tatt, gled dere til det! ) Tips! Fortell til nære/venner/familie at dere har slutta å røyke..Da ligger man litt under press, noe jeg anbefaler på det sterkeste. Det hjalp mye på meg ihvertfall. ) Da følte jeg at jeg måtte vise hvor sterk jeg var/er! Noe jeg egentlig viste at dem ikke trodde jeg var når det gjaldt røykekuttet. Om man har venner/familie o.l som røyker, så ikke unngå dem selv om det er vanskelig den første tiden. Motgang gjør oss sterkere! Og om dem røyker inne, så inviter dem heller hjem til deg, da dem må gå ut for å røyke! ) Jeg ønsker dere alle lykke til! Jeg er stolte av dere! ) Stooor klem fra meg.
vivilvi Skrevet 10. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2007 Jo fler jo bedre Nå går jeg inn i min første røykfrie dag og jeg håper jeg klarer å holde humøret på et noenlunde jevnt nivå, hehe. engel24 1ma, 1pp : Hvordan gikk det, har du kommet i gang enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå